MinnieMe Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Jeg skal snart ha mitt første barn og lurer på hva jeg skal bruke av prevensjon etter fødselen... Noen som har noen råd? Jeg er 36 år og tror jeg vil prøve på barn nr 2 om ikke så veldig lenge, så det bør være en type prevensjon som ikke tar lang tid å få ut av kroppen. Kondom er uaktuelt, det vil bare ikke bli brukt... (er sammen med barnefar). Lurer også på om noen av prevensjonene har noe å si i forhold til amming, som jeg håper på å gjøre lengst mulig. Takknemlig for svar
MinnieMe Skrevet 13. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2009 ingen som vil dele erfaringer...?
...♥... Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Du kan jo prøve Cerazette da... Selv har jeg fryktelig dårlig erfaring med denne, blødde konstant i 14 dager, hadde pause i en uke før det var på'n igjen...:/ Men ser det er mange som har god erfaring med denne, og faktisk mister mensen helt mens de går på den...
MinnieMe Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2009 Takk for svar, ser ut for at det blir cerazette da, har brukt den før og fungerte fin for min del. Fant jo litt info her på sidene også: http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/mors_kropp_og_helse/prevensjon dersom flere er interessert i denne informasjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå