Gå til innhold

Når fikk du mage? til deg som er slank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at man ikke skal sammenlikne hvordan magen vokser med de som har totalt annerledes kroppsfasong enn deg selv, derfor spør jeg deg som er lang og slank (selv er jeg 167, ca 54kg -før svangerskapet startet) om når du begynte å få tydelig mage? Jeg er i uke 12 og ingenting synes, annet enn litt ekstra oppblåsthet og sånn fordi jeg eter som en hest..mm..mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 164 og var 50 når sv. startet, og fikk mage allerede i uke 5 eller no sånt....... er nå 8+6

Skrevet

1.68 og 55 kg. Jeg er også i uke 12 og har bare litt oppblåst mage. Dette er mitt andre svangerskap. Første fikk jeg ikke mage før i uke 20.

Skrevet

Jeg er 8+2. 1,65 og 56kg. Har ikke fått gravidemage, men er oppblåst. Akkurat som når du har spist altfor mye mat. Litt småfeit liksom.

Går ikke i de trangeste overdelene for tiden. Brystene er blitt SVÆRE:)

Skrevet

jeg begynte å få mage for flere uker siden. er bare 10 uker nå. men var veldig tynn før svangerskapet startet da... 164 og veide 43kg...

Skrevet

ved første garviditet fikk jeg ikke mage før ved nesten 4-5 mnd...

er 172cm og veide 58kg...

nå i andre svangerskap... 172cm og 60kg..

fikk jeg mage i uke 6... men så har jeg hatt tvillinger da, den ene døde i uke 5/6... nå har magen ikke vokst så mye siden den kom...

men dersom jeg sammenligner med forrige svangerskap ser jeg ut som jeg er 4-5 mnd nå...

veldig individuelt tror jeg når magen kommer... spørs hvordan den legger seg... forrige svangerskap la jeg på meg mye jevnt rundt magen først, før magen kom fremover...

denne gangen har magen lagt seg fremover med engang... og lite på sidene.... har jo på følelse av at det er gutt denne gangen... (jente sist)..

Skrevet

Jeg er i uke 7 nå, og har fått litt mage.. er andregangsfødende, da. Fikk noe seinere første gang. Er 167 og 52kg..

Datteren min kommenterte her om dagen at magen var stor, og hun spurte om det var en stor, feit baby der..hehehe.. så, ikke så lett å skjule d.. måtte bare svare at mamma er mett;)

Skrevet

jeg er 167 høy og var 55kg før jeg ble gravid.

Fikk store pupper i uke 5-8 og mage i uke 8...

Er 11 uker nå og folk begynner å tulle med at det må være tvillinger, kanon stor mage, ikke oppblåst lenger heller så kan ikke skjulde på det!! Hehe å jeg som planla si det i uke 12, nå vet alle det:-D

Skrevet

Jeg er lita og slank. Fikk mage allerede ca uke 6 :o) Men nå bærer jeg på andre mann da...får vist litt fortere mage da. Er ikke lenge til jeg klarer å skjule denne magen for den vokser å vokser!! Er nå i uke 8 :-)) men det er jo bare morsomt syns jeg. Tror faktisk at jeg kan bære på tvillinger også. har en veldig følelse på det, så blir spennende å få sjekka det ;)

Skrevet

Er forresten bare 1.47 høy å veier 47.5 kg :-))

Skrevet

Jeg er 1.70 og veide 57 kg i uke 5. Nå er jeg i uke 14, veier 60 og har ikke fått nooooe mage... :(

Skrevet

Første mann veide jeg 56 kg 170 cm høy. Måtte ty til bukser med veldig lavt liv etter ca 11 uker men ingen mage synes bare det var ubehagelig å ha bukse over. Denne gangen veier jeg 56,5 kg, og merker nå at jeg er litt "tykkere" rundt magen. Men det er like mye påsken som har skylden som babis:-)

Skrevet

Jeg har åsså en merkelig følelse av at det kan være to i magen.. Den er jo så stor:) Skal på tidlig UL i dag.. så da får vi se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...