Gå til innhold

DERE SOM PRØVER Å FÅ BARN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kansje litt teite spørsmål nå.....men.....

bruker dere eggløsningstester?

har dere sex flere ganger for dagen?

eller hver dag?

noen stillinger som er bedre enn andre? (vil jo tro svømmerene skal godt inn og opp)..

Høres kansje helt teit ut,men ligger dere med bena opp etterpå?hehehehe,eller er bare dette noe tull?

andre tips?

høres kansje helt desperat ut her...hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope

Nope

Nope

Nope

Nope

Nope

Her funket det bra med å hoppe av i svingen:-/

Skrevet

Nei her bruker vi ingen hjelpemiddel, bare sex! Overbevist om at det er det beste. Brukte bare 3 mnder på å bli gravid sist, håper det går like kjapt denne gangen også!

Hvis du vet når du har eggløsning, så er det bare å ha sex annenhver dag rundt EL tider;)

Skrevet

Med førstemann hadde vi sex hver dag, lå med beina opp. Ble gravid på 1.pp.

Med andremann hadde vi kun sex 2 ganger den mnd. Ikke i nærheten av eggløsning (bruker ikke test, men kjenner veldig godt når jeg har eggløsning) men ble likevel gravid på 1. pp. Hadde beina opp etter sex.

Skrevet

kjør på hver dag i en hel måned,og beina opp etter hvergang,så bør du nok treffe ganske bra...vil jeg tro!

Skrevet

Har prøvd hardt å la det være... Har en på spiral og en graviditet nå på p-piller....

Skrevet

Vi sleit en stund før vi ble gravide..

Og etterhvert brukte vi alle kjerringrådene i boka for å få det til..slimløsende hostesaft, eggløsningstester, bena høyt opp og stillinger som gjør at han kommer dypt inn..osv osv..Men det å ha sex hver dag er jo unødvendig da..

Men syntes det var greit med el testen for da visste jeg med sikkerhet min mest fruktbare periode..

Vi prøver nå på nr 2 og det tar tid igjen ser det ut som..Men gidder ikke stresse sånn denne gang..men bruker el testene:)

Skrevet

Helt gjengse emner fra bli gravid forumet. Anbefaler deg en tur inn dit!

Jeg og mange med meg bruker eggløsningstester. Jeg kjøper strips-tester fra billige tester, andre kjøper staver. Det er i allefall mye billigere på nett enn på apoteket!

Har hverken sex hver dag eller flere ganger daglig. Da hadde jeg nok fått gnagsår, ehm...

Det kommer som regel nok svømmere inn uansett stilling, men det er anbefalt å ligge i ro i en 10-15 minutter etterpå (ikke nødvendig med beina opp). Det vi ikke gjør de dagene det er el, det er å ha sex i dusjen. Det finnes vel ikke en stilling der tyngdekraften jobber mer i mot en enn stående...

Du høres ikke desperat ut, sammenlignet med oss på bli gravid, he he.

Skrevet

Vi tok alt med ro og hadde sex når vi ville i den stillingen vi ville og jeg ble gravid i 2.prøveperiode.

Hvis dere akkurat har begynt å prøve, så ser jeg ingen grunn til å stresse med så mye med en gang. De fleste har eggløsning ca2uker før man får mensen og har man en syklus på ca 4uker, så har man eggløsning ca 2uker etter forrige første dag med mensen. Da er det bare å ha sex noen ganger rundt da, så er sannsynligheten for at man blir gravid i løpet av noen mnd ganske stor.

Jeg har tro på at hvis det ikke er logiske grunner til at man ikke blir gravid som at man ikke har eggløsning eller mannen har dårlig kvalitet på sædcellene el, så lønner det seg å stresse minst mulig med det å bli gravid. Kos dere med prøvingen i stedet for å gjøre det til en klinisk ting og at dere gjør det kun for å bli gravide.

Hvis dere har prøvd noen mnd og du feks har veldig varierende lengde på syklusen, så kan det jo være verdt et forsøk med eltester for å se når du har eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...