Gå til innhold

Stripping

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg til jordmor og da skal hun strippe meg for å se om kanskje dette setter i gang fødsel. Er det noen som har erfaring med dette?? ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stripping er når de røsker/drar/tøyer åpning i livmortappen for å sette igang fødselen eller få fart på riene..

jeg ble strippa da jeg kom inn på føden sist med rier og jeg var ganske umoden.da røska ei jm tak å det var ikke godt..er det jeg gruer meg mest til med fødselen nå om de må gjøre det samma denne gangen..

MEN når det er sagt er det ikke alle som syns det er likevondt.kommer nok ann på hvor moden du er fra før.

Skrevet

Såpass:) Håper at det setter i gang fødsel da :)

Skrevet

Jeg ble strippet en rekke ganger i første svangerskap. Gikk 14 dager over termin, var ikke moden i det hele tatt, osv. Strippingen hjalp ikke noe. Men syns ikke dett var vondt, bare litt ubehagelig!

Andre gangen ble jeg strippet på onsdag morgen. Var da litt moden, og hadde 1cm åpning. Morgenen etter fikk jeg rier, og på kvelden ble snuppa mi født (på termindato)

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Jeg er 39+ 5 i morgen. Jeg har hatt en del murringer og masse kynnere i det siste, men aner ikke om jeg er moden eller eventuellt hvor moden. Så blir spennende hos jordmor i morgen å høre hva hun sier. Er VELDIG klar for å få ut lille gullet nå, så håper denne strippingen har virkning.. ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...