Sånn kan det gå Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 I den alderen var mine så og si konstant "plugget" til puppen.
Gjest amandine Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Her også, satt fast på direkte innsprøyting he he men det gir seg etterhvert!(selv om Knøttet har passert 6 mnd og det fremdeles er melk melk melk:))
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Mini blir 6 uker imorgen, og frem til nå har han spist ca annenhver time. Men noen ganger gikk det bare en time mellom også.. Bortsett fra om natten, da har det gjerne gått 3 timer. Men for noen dager siden tenkte jeg å prøve ut noe. Jeg begynte å lure på om han egentlig fikk mat litt for ofte, fordi han ofte ble veldig utrolig etter å ha spist kun et par minutter. Det jeg gjorde var å distrahere han når han begynte å gråte, tidligere har jeg jo alltid gitt han mat når han har denne typen gråt. Ikke skriking, men mer sutring/ufornøyd. Har jo skjønt nå at dette ikke trenger å bety at han er sulten.. Da fikk han tankene over på noe annet, og nå er det plutselig 2-3 timer mellom hvert måltid, og jeg har en veldig fornøyd gutt. Veldig godt, for nå er det litt lettere å planlegge, før kunne jeg ikke gå på butikken eller sette meg i bilen, da ble det alltid skriking som aldri ga seg, for da var han selvfølgelig sulten på ordentlig. Spiser din ofte siden du lurer?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Har baby på 4 uker. Hun spiser ca hver 3-4 time, har en periode der hun spiser ca hver 2. time. Om natten våkner hun ca hver 4.time for mat. Hun styrer selv, puppene mine har døgnåpent
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Her puppes det ofte og snuppa er fem uker gammel. Blir vel litt mer rutiner på søvn og mat etter hvert, men stresser ikke.. Alt går seg til etter hvert! ) Husk at bebiser er forskjellige også, og det er viktig å finne ut hva som funker best for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå