ludda Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 skal inn å operere inn serclage i morra(tråd på livmorhalsen)Har fått for tidlig alle gangene.Forrige sv skap hadde jeg også tråd å da gikk jeg til uke 32,det er jo kjempe bra.Har født i uke 36,uke 27,uke 29 og uke 32 før.Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å gå denne gangen,uke 37 hadde vært en drøm.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Lykke til i morgen. Kan jeg spørre om hvorfor du får dette på livmorhalsen. ER selv konisert, men legen mente at dette ikke var nødvendig da den var 3 cm lang.. Men er livredd for å føde for tidlig. Legen mente at de egentlig ikke målte livmorhalsen grunnet konisering mer, men slår meg ikke til ro med dette da..
ludda Skrevet 13. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2009 jeg får det fordi livmorhalsen min plutselig gir etter uten forvarsel,med tråd holder det igjen.Har fått infeksjoner som de tror er årsaken.Jeg har mistet 2 gutter,den ene født i uke 29 og den andre født i uke 27.Det er jo en sikkerhet å ha den tråden.Du må prate mer med legen din,ikke greit å være bekymret.Hvor langt er du på vei?
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Hei. Jeg er i min 18 uke. Blir fulgt tett opp på A hus, da jeg har hatt tre spontanaborter tidligere, med dette var lenge før uke 12- Skal på ordinær ul om en uke, så får spørre de mer om dette da- følte meg nesten dum da jeg spurte om de kunne måle livmorhalsen min sist jeg var der. Trist å høre om de to guttene dine du har mistet. Må være helt forferdelig. Men nå går det vel bra når du får på den tråden.. Er operasjonen vond eller+?
ludda Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 Kjære deg!!!det er da ikke dumt.jeg hadde 6 spontan aborter før uke 12 selv.Leger har desverre en tendens til å få en til å føle seg dum når ikke skjønner pasientene sine.jeg har opplevd det selv,du skal si at det er vikdig for deg å vite siden dette gjør deg bekymret,det kalles svangerskaps omsorg å det trenger alle gravide å få.uansett hva slags bekymring det er.Selfølgelig er du bekymret når du har spontan abotert tre ganger.Den operasjonen får du i narkose eller med spinal bedøvelse å du kjenner ingenting men legene foretrekker at man gjør det innen uke 15,vet at om man får indikasjoner på for tidlig fødsel før uke 20 så setter de på tråd noen ganger men du burde være kjapp med å få pratet med legen din.Jeg er akkurat 15 uker i morgen.Lykke til.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Masse lykke til i morgen Ludda. Skal ta dette opp med legen min jeg. Om ikke jeg får dette, bør de iallafall følge meg opp godt framover, er skikkelig nervepirrende... Håper det går bra i dag da, og at du kan slappe litt mer av når du får på serclage.. 6 sa før uke 12 ja. Huff du har virkelig vært gjennom mye du...Masse masse lykke til. Klem
julibaby09 Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Lykke til i morgen, ja! Jeg fikk selv satt på cerclage i januar pga svak livmorhals. Forrige svangerskap lå jeg på sykehus fra uke 28 til uke 34, fødte i uke 37 Håper å slippe å ligge på sykehus denne gangen, er 27 uker i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå