Tøysetipp Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Jeg synes det er så utrolig fint. Var ikke inne på tanken selv en gang, for jeg så ikke ut i måneskinn.
lego Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Nei, var ikke det i forrige svangerskap, og heller ikke i dette. Angrer litt på det, for som du sier, det er utrolig mange fine bilder. Men jeg har vært mye flinkere til å ta bilde av magen denne gangen da. Jeg har ikke akkurat noen kropp jeg har lyst til å vise frem,hverken for fotografen eller for andre så det er hovedgrunnen til at jeg ikke har gjort det..
Gjest Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Nei. Hadde så mye vann i kroppen at jeg var alvorlig kamerasky Folk kjenner meg ikke igjen på bilder fra den tida, hehe, det var ille.. Sparte pengene og tok baby- og familiebilder hos fotograf istedet
Sik Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 hadde ikke falt meg inn..synes det er en smule kitsch...
mayaya Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Ja, gjorde det forrige gang. Har ikke gjort det nå, men har egentlig lyst
sydilla Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 jepp - i 7 mnd med første mann - kjempefine bilder :-) Angrer ikke et sekund på de bildene!
Gjest Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Nei jeg gjorde det ikke, og FY SØREN som jeg angrer:( Men nå står magen rett ut etter en påske m masse godis, så kanskje jeg skal gjøre det nå Ser jo ut som om jeg er 7mnd på vei.. hi hi..
Gjest Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Syns egentlig ikke det er så veldig vakkert, og tok det dermed ikke selv ;-) Er minst mulig med på bilder generelt sett...
prekæs Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Hvor skulle jeg hengt det bilde hen? Hadde blitt forlegen om jeg kom hjem til folk og husets frue hadde nakengravidbilder av seg sjøl på veggen. Herregud og hælle måne liksom:S
Gjest Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 Jeg har tatt mange bilder hos fotograf opp gjennom årene jeg. Ingen av dem henger på veggene her hjemme
prekæs Skrevet 13. april 2009 #12 Skrevet 13. april 2009 Men tenk om fotografen bestemte seg å stille det ut i vindu i posterstørrelse. Uff:)
Gjest Skrevet 13. april 2009 #13 Skrevet 13. april 2009 Hehe, jeg har aldri vært hos en fotograf jeg har betalt som ikke har bedt om underskriften min før de bruker bildene som eksempelbilder. De fotografene som har betalt meg har jeg hatt mindre kontroll over
Tøysetipp Skrevet 13. april 2009 Forfatter #14 Skrevet 13. april 2009 Nei, nå må du slutte å være blyg prekæs. Hadde jeg imidlertid blitt foreviget uten en tråd med bare magen skal du se du aldri hadde satt dine føtter inn her igjen. Men, så galen hadde man ikke trengt å være. Det er streng tatt ikke nødvendig å minne folk på hvordan en gravidmage kan se ut, som man har vært i Afghanistan og tråkket på en landmine. Bortsett fra det så erdet flott med klær på synes jeg, og det trenger ikke henge over sofakroken, sånn anno alle brudebilder fra 1970-tallet.
prekæs Skrevet 13. april 2009 #15 Skrevet 13. april 2009 Altså. Dette er helt sant. Jeg har burka. Den er formet slik at maven hadde vært synlig forfra. Eller heldekkende. Nydelig i plissert og blondebrodert nylon. I vakkert kornblått. Det kunne vært løsningen... så kunne jeg jo bare brukt tanga nedentil:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. april 2009 #17 Skrevet 13. april 2009 Tok bare magebilder hjemme, mest for å se veksten og koss jeg så ut. Men hadde ikke vært noe å ta hos fotograf, hvertfall ikke uten klær for har ikke hatt fin gravid mage noen ganger...
Tøysetipp Skrevet 13. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 13. april 2009 Man kunne jo alltids ha supplert med noe sånt. Tror riktignok ikke blondebrodert nylon i en vakker kornblåfarge hadde vært like romantisk kledd på meg. Det var bare et trist syn å være nesten like bred som det jeg raget over bakken. MEN, om jeg mot formodning skulle blitt så heldig en gang til, så SKAL jeg ta disse gravidbildene,- og kanskje burka blir redningen:-) Miss Fat; gjorde det samme. Nå synes jeg gravide er fine uansett jeg da, bortsett fra meg LER.
mai mammaen til to Skrevet 13. april 2009 #19 Skrevet 13. april 2009 jeg var med nr to. vi kjøpte et bildet. og på det bildet så snurrer jeg datteren min på da 1.5 år rundt i luften. så hun flyr og jeg lener meg bakover så magen kommer veldig fint frem. veldig fornøyd med det bildet...
mai mammaen til to Skrevet 13. april 2009 #20 Skrevet 13. april 2009 men jeg har klær på da.. både bukse og genser..ingen naken bilder her i gården nei
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 13. april 2009 #21 Skrevet 13. april 2009 jeg var hos Fame på sånn gratis fotografering, og er kjempe fornøyd.. jeg hadde bukse og genser på meg.. jeg var hos fotografen den dagen fødselen startet.. det syns jeg er litt artig.. siste dagen med mage...:oD
Gjest Skrevet 13. april 2009 #22 Skrevet 13. april 2009 Ja, jeg tok bilde men fint var det ikke. Undertegnede var ikke videre lekker som gravid ... Men artig å ha da.
<3 + <3 + ? Skrevet 13. april 2009 #23 Skrevet 13. april 2009 Vi tok bilde av hele familien da jeg var 8mnd gravid med tuppa. Vi har bukse og bar overkropp alle tre og sønnen min ligger på en måte over brystet mitt, så er bare magen som er naken. Jeg er kjempefornøyd og har det på veggen, ganske stort til og med. Hvis noen skulle bli brydd av det er det da vitterlig deres eget problem for jeg er stolt av det bildet.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 13. april 2009 #24 Skrevet 13. april 2009 Jepp=) tok sånne gratis bilder på fame.. ble ganske fornøyd, tok noen alene og noen med pappaen til tulla=) tror muligens det ligger et på profil albumet mitt =)
cherry coke Skrevet 13. april 2009 #25 Skrevet 13. april 2009 Nei, og jeg synes egentlig ikke det er så pent å se på heller. Iallefall ikke disse naken gravid bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå