Gå til innhold

Flere som har begynt å få mage!?!


bruni

Anbefalte innlegg

Magen min har begynt å vokse selv om jeg bare er 6 + 6! Jeansene mine passer ikke lenger. Er det andre enn meg som opplever dette så tidlig? Begynner å lure på om det er flere der inne..?!? Har lest at et symptom på tvillinger er kvalme, men jeg kjenner ikke noe til det. Bare denne magen som virkelig vokser og masse ilinger/ ting som skjer der inne - og at jeg fort blir sliten...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Det er ikke bare du som begynner å få mage,- er selv 6+1 i dag og har vokst endel over magen. Har en datter fra før og allerede etter 2 mnd kunne folk da se at jeg var gravid. Har selv hatt en følelse at det kanskje kan være mer enn en denne gangen, men får vente til ul for å vite det. At du fort blir sliten er også veldig normalt, har selv vært veldig trett siste uken uten grunn, men det begynner å hjelpe nå. Fikk beskjed av legen at det er veldig naturlig i denne fasen av svangerskapet. Masse lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+1 i dag og har vel ikke fått direkte mage enda, men buksene er absolutt blitt trangere i livet. Det er ikke direkte ubehagelig enda, men jeg ser at jeg får røde merker etter bukselinningen. Om ikke lenge må jeg ut å kjøpe mammabukser skjønner jeg :) Har "litt" ekstra på magen fra før, så jeg tror nok magen blir fort synlig. Blir nok ikke lenge til jeg blir nødt til å fortelle om graviditeten til arbeidsgiver, kan neppe vente til 12 uker, for da tror jeg de fleste ser det det allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7uker på vei og alle bukser er vonde å gå med,heldigvis er det varmt og mulighet for å gå med tights og tunika :) så den har vokst litt,men så stapper jeg jo i meg all mat og godis som kommer på bordet og da !

Gleder meg til skikkelig gravid-mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den magen som dere snakker om er oppblasthet, og ikke selve livmoren for den har sa smatt andret seg. I tillegg begynner magemusklene a slappe av dvs mindre stram enn for og det gjor at det blir mer volum. ikke gravidemagen dette her men vare egne om enn litt slappe mager. skal egentlig bare vaere glad for dere blir fort nok lei den store magen, bare vent a se til senere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Er 7+1 i dag, og har også begynt å få mage! Buksene er ubehagelig når jeg sitter og jeg får ikke til å holde magen inn. Er kvalm hele tiden, så får ikke i meg så mye, så er ikke det at jeg har spist så masse i alle fall. Sikkert litt oppblåst..:)

Trodde også at det var to, siden den er så stor og jeg er så dårlig, men tidlig UL viste bare en liten krabat da jeg var 6+4 :)

Er andre barnet mitt da, så kan vel være derfor?

19miac: så heldig du er som kan gå i tights og tunika.. her er det snøstorm, så ennå en stund til det går an her..hehe ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...