Gå til innhold

Når begynte barnet ditt å sove hele natten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 dager gammel.:)

Skrevet

Så heldige der er da..:-) datteren til en vennine av meg sov for første gang hele natten igjennom når hu var 6 måneder!!!

Skrevet

Min jente var ca halvannen måned.

Min bonusdatter har derimot vært helt håpløs. Hun er halvannet år, og vi har fortsatt tilgode å oppleve en helt stille natt.

Skrevet

Hjelp meg, her må jeg inn og roe ned:

Min eldste sov natta gjennom da han var 12 mnd.

Nr to var 11 mnd.

(og ja, jeg prøvde alt i lange tider av gangen)

Skrevet

Huff jenta mi er nok et aldri så lite skrekkeksempel. Hun var vel ca 1,5 år første gang hun sov hele natta og da var jeg livredd når jeg våknet før henne på morgenen. Håper denne babyen har litt bedre soverhjerte enn storesøsteren.

Skrevet

hu begynte utrolig nok med det allerede på sykehuset, så har gjort det helt fra starten.. spiste masse før hun la seg og våknet ikke før 10 timer etterpåhvis ikke jeg vekte henne og spiste masse igjen da.. vekte henne en del i starten da, da jeg var redd hun fikk for lite mat, men etterhvert sluttet jeg med det når både sykesøsteren og helsesøster og lege sa at hu bare kunne få sove, våkna når hu var sulten, og skulle bare være lykkelige for at vi vår så heldige som førstegangs foreldre=) forbereder meg ikke akurat på og være så heldig neste gang...

Skrevet

Nummer en var litt over 2 år og nummer to var ca 1 1/2 år da de begynte å sove natten gjennom. Fortsatt våkner numme en, som nå er 4, om natten flere ganger i uka.

Skrevet

Han sov hele natten hver natt da han var 8 måneder. Han hadde noen netter innimellom før det,men det teller ikke:) Jeg hadde heller ingen avvenning av melk på nattan for han,han ordent søvnen selv,heldigvis!!

Skrevet

Ett år gammel. Måtte kjøre en tøff metode, men så sov han søtt etter tre netter ;-)

Skrevet

emilie var 6 mnd da hun sov hele natten =)

Skrevet

Han begynte å sove hele natten igjennom da han var 6-7 uker gammel :)

Skrevet

Etter 1 årsalderen alle sammen.

Skrevet

Her var han ca 2,5 mnd da han sov natta gjennom...

Tror det er veldig forskjellig fra barn til barn.

Skrevet

Hva mener dere med sove natta gjennom da? Teller det at de sover 11-12 timer hver natt men våkner et par ganger innimellom og legger seg til å sove da de får smokken? I så fall var min førstefødte 7 måneder. Nr 2 sov 8 timer i strekk hver natt da vi kom fra sykehuset, og hele natten (11 timer) fra hun var 5 mnd, tror jeg

Skrevet

Fra fødselen av med begge, men med noen rotenetter innimellom.

Skrevet

Fra fødselen her også :) Har ikke vært oppe på natta en eneste gang, og junior har aldri hatt behov for mat på natta.. Prisr meg bare lykkelig jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...