Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Jeg spiller fotball for gøy en gang i uka (i gymsal), har også gjort det noen ganger etter at jeg ble gravid (er nå 10+5). Men er redd for at ballen skal reffe magen eller at denne treninga skal skade fosteret på en eller annen måte. Noen andre som trener fotball eller andre ballspill? Evnt hva trener dere? Jeg svømmer også en gang i uka, kanskje jeg bare skal droppe fotballen og ta en svømmeøkt til? Noen erfaringer? Det er jo så sosialt med fotball (spiler med noen fra jobb), men merker jo at det kanskje ikke er det aller beste for meg akurat nå...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Hei:) Jeg slutta(tatt pause) med lagsport jeg, fordi det kan være en fare for slag eller fall som kan påvirke fosteret, selv om det sikkert hører sjeldenheten til at det skjer. Tror man må bare kjenne etter selv hva som føles riktig. Jeg har uansett vært i så sløv form at jeg har ikke kunnet drevet noen form for trening de siste 3 mnd, så du er heldig som kan være så sprek fortsatt
villemo26 Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 eg kjeme ikkje til å slutte med fotball, før magen blir så stor at eg ikkje ser ballen lenger. Hadde ei på laget som trente fotball 2 ganger i veka, + kamp, uten å ta skade av det. så det er nok ingen problem :-)
Mummimamma 09+12 Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Jeg spiller til vanlig volleyball, men ble så kvalm av å hoppe og herje da jeg var i 7.uke at jeg mått la være. Var kvalm resten av uka..
lille frø, mor til to Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Hvis du blir engstelig av å spille fotball, blir kanskje ikke gleden den samme. Tror du bare må kjenne på hva som er akseptabelt for deg. Mange alternative treningsformer man kan drive med i mellomtiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå