Gå til innhold

Vann i kroppen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått så mye vann i kroppen den siste tiden. I løpet av påsken har jeg mistet anklene mine. Det går liksom i ett fra leggen og ned. Spesielt på høyre side. Er i uke 32+1. Burde jeg kontakte legen/jordmor? Vet at der er normalt å få vann i kroppen, så jeg er usikker på om dette er bare hysteri fra min side.

Er det noen som har det på samme viset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte...Jeg fikk utrolig mye vann i kroppen nesten over natta...Og blir ikke noe bedre heller...Hos meg er venstre fot verst. Har ikke vært på kontroll på en stund nå, men sist var det mistanke om begynnende svangerskapsforgiftning..Har ikke tatt kontakt med sykehus i påsken da ungen er svært aktivt og jeg ser det som et tegn på at hun har det bra. :)

Skrevet

ja her også,er i uke 38 men har hatt det sånn siden uke30...er lei no kan jo ikke gjøre noe...men det hjelper å ligge på venstre side med bena litt høyt innimellom...og drikke masse vann...jormora mi sier det ikke er noe å gjøre med bare være litt obs på at en ikke får hodepine og føler seg dårlig då er det lurt å ta kontakt med lege....håper no det ikk skjer då...

Skrevet

Takk for svarene. Det er beroligene å høre at andre også har det lignende. Det er masse liv i magen så der er derfor jeg ikke er så bekymret. Skal prøve å drikke mye vann og ligge med foten høyt så får vi se hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...