Gå til innhold

Erfaringer med svake tester etter sa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ganske sikkert at jeg har mistet spiren i magen min, dette tror jeg skjedde på fredag. Skal til legen i morgen, men klarte ikke å vente og tok derfor en graviditetstest idag. Tok ikke morgenurin, men litt lengre ut på dagen. Testen viser positiv, men den gir ikke noe sterkt utslag. Betyr dette at jeg har mistet eller kan det være for at det er urin fra lengre utpå dagen? Er dessuten ikke kommet lengre enn 8+4. Testen jeg tok da jeg var 5+5 var også veldig svak, det var også i tilegg morgenurin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil veldig gjerne ha svar hvis noen har noe fornuftig å si! :0)

Skrevet

Vel baby.. jeg har vel kanskje ikke noe fornyftig å si til deg men prøver.

Det er vel slik at en vil kunne få positive tester en stund etter SA, men det eneste som kan si det sikkert er vel blodprøve og ul.

Vil anbefale deg å slappe av, legge deg å ta det med ro, og ringe legen i morgen.

Men tørr jeg spørre hvorfor du tror den er borte og hvorfor fredag?

Skrevet

Er det billigtest? De kan nemlig være svakere... Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Vanlig clareblue, så det er nok ingen billigtest.

Har vært på legevakten i påska, men skal til legen for å bli henvist til UL imorgen.

Startet med minimale blødninger, eller man kan heller kalle det farget utflod, på onsdag. Hadde det på samme måte på torsdag, men på fredag økte det til menstrasjonsblødninger og jeg så at det kom ut levret blod en gang.

Legevakten mente at det var stor sjanse for sa, men at det var rart at jeg ikke hadde hatt smerter.

Klarte liksom ikke å vente til UL, så jeg måtte prøve en test idag, men ser at den er såpass svak at det er nok bare å innse det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...