Magdalena81 Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Min nydelige prinsesse kom til verden 06. april, 3 dager før termin. Hun veide 3460 gr og er 50 cm lang. Takk til dere som holdt meg med selskap natten til den 06. april! Riene startet ca halv tolv på kvelden, vannet gikk ca kl 02, og jenta var ute kl 22:12. Det var noen timer med rier, men jeg klarte meg uten epidural...kun lystgass! Skikkelig stolt over det;-) Jeg må bare si en ting og det er at jeg føyer meg i rekken av dem som sier at man vet når riene har startet, det var ingen tvil for min del når de virkelig satt i gang. Og gullet var verd hver eneste vondt jeg hadde under fødselen! Selvfølgelig! :-) Takk for meg! Og lykke til dere andre! Dere har noe å glede dere til, større lykkerus og total kjærlighet har jeg ikke vært med på! (Med unntak av mannen da selvfølgelig! Hehe!)
Gullkornet! Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Gratulerer! Jenta mi ble også født den 6.
Dossa :) Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Gratulerer så masse!!! Jenta mi er også født den 6. april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå