neste*gang Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 damen diller og duller med ungen sin og fint er nå det veldig pratsom når jeg treffer henne veldig ofte og ender opp med å gå tur sammen.. og så en veldig omstendelig forklaring av hvordan hun skulle ha barneselskap for sin unge osv.. osv.. og jeg regnet med at sånn er det med "sin gruppe" og barnehage kull osv.. så var det mitt barneselskap da unnagjort og fix ferdig.. så traff jeg på denne damen igjen og da spurte hun når min fyller år? og jeg fortalte dato og sa vi var ferdig med barneselskap osv.. og da kom det platt fra dama åja... (var hun fornærmet av ikke å være invitert? og hvorfor?) Jeg inviterte bare kullet hans i bgh.. har dere barneselskap erfaringer med invitasjoner i samfunn der det er flere barnehager og grupper på samme alder.. ? og ta hensyn til både den ene og den andre?
-MtG- Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Vet ikke helt om jeg forsto helt hva du lurte på, men vi ber foreløpig bare venners barn. Når vi begynner å be fra bhg så ber vi nok hans årskull og det er det. Vi har nok en egen bursdag med venners barn i tillegg siden vi kjenner mange med barn på samme alder. Om det ikke blir så mange så kanskje vi har de to barnebursdagene samlet. Hadde vi kjent bare et par andre barn på alder med vårt barn(utenom de i bhg) så hadde vi bedt dem i bursdagen sammen med de andre.
Gjest Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Her blir det veldig grei løsning i år. Vi skal ha den hjemme i bhg tiden og da har jeg overlatt til dem å bestemme hvem som skal være med:) Veldig deilig med sommerbarn og en bhg som synes det er koselig å komme på bursdagsbesøk. Bursdagspakker blir det jo ikke, men det er vel også helt greit for de fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå