Gå til innhold

amme og vogn vennlige restauranter og cafeer i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med baby i Oslo, hvilke cafeer og restauranter er det greit å ha med vogn og amme i i Oslo? Vi har akkuratt fått baby og vil ta oss en tur på byen snart, men jeg aner jo ikke hvor jeg skal gjøre av meg når ammetiden nærmer seg, og det hadde jo vært greit å spise sjøl og en grei plass vi ikke blir stoppa i døra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ammet stort sett der vi er, ingen problemer med det. Noe annet er det å ta med vogn. I sentrum er det strort sett ingen caféer som ønsker at man tar med den inn og henviser en til å setten den utenfor...noe som ikke alltid er like hyggelig. Skulle gjerne selv visst om ok steder i sentrum hvorpå det ikke er et problem.

Skrevet

amming går nok greit uansett, vet at südøst har bedt ammende om å sitte nede ved toalettene for å amme (!!) så jeg har faktisk unngått de pga dette, tiltross for at jeg ikke har ammet på snart et år!

dersom du bare vil ha kaffe/kake, er kafeen på munch museet fint, der får du med vogna inn.

vi har fått med vogna inn på bla fru hagen, der måtte de ansatte hjelpe til opp trappa og åpne en ekstra dør for å få plass, men det gikk brillefint!

for middag, kan man få med vogna inn et stykke på elvebredden

http://www.elvebredden.net/?p=1

og mange indiske restauranter er barnevognvennlige, de er raske til å rydde plass til vogna!

Skrevet

takk for svar.

jeg tror også at man kan ta med vognen på onkel donald.

er det flere steder mon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...