Gå til innhold

Å huff a meg så stor magen er blitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i min 24 uke og magen har fått helt overtaket..

Sliter allerede med å få på sko og å hjelpe de andre små med å kle på seg, er et ork. Hvordan skal dette ende? Føler meg som mumi-mamma og det som værre er. Kanskje bra, så ser rumpa mindre ut!? hm.

Jada... blitt litt mye sjokolade og kaker i påsken, men håper ikke det er bare gåtteri der inne ;) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Skjønner hva du mener. Må også ta litt fart for å komme meg fram til skolissene og blir fort andpusten etterpå. Jakkene mine får jeg nesten ikke igjen lenger (så nå får det for pokker se til å bli varmt snart! ;-)), og jeg har alt begynt å grise ekstra mye fordi magen er litt i veien ;-)

Joda, litt sjokkis her også, men er mye mage også nå.

Skrevet

Hihi. Og vi har ennå 4 mnder igjen... Godt det er vår snart, ja. "Tre på sandaler" og poncho neste ;)

Magen min har alltid en flekk.. skylder på minste jenta, hun sitter nærmest meg!

Tenker med skrekk på hvordan jeg hadde sett ut med to barn der inne....

Skrevet

He he kjenner meg også igjen i dette.

Jeg er i uke 19 og de siste to ukene har magen "eksplodert".

Føler jeg må ta fart for å komme ut av bilen jo.......

Jeg har jo to inni her jeg da og innbiller meg at jeg ikke er kjempemye større enn en gjennomsnittlig enling gravid, men oi a meg hvordan kommer det til å være å klare i reise seg fra senga i uke 34???????

Mannen må antakeligvis stå utenfor å dra meg ut av bilen (ha ha ha) og kanskje han må ta spenntak og velte meg ut av senga (se for dere det da jenter).....

Jeg tror jeg har noen veldige komiske øyeblikk i vente før disse to småtrollene velger å komme ut.

(Og ja HI det har nok vært litt ekstra godteri i påsken her også men livmora går jo nesten opp til ribbeina nå (og over når jeg sitter) så det er nok mest bebisser inni her (tror sjokoladen har satt seg mer på rumpa jeg he he)

Skrevet

Så godt å høre at det ikke bare er meg da... får stadig høre at jeg er stooor. "Sikker på at det ikke er to der inne da?" får jeg spørsmål om flere ganger for uken. Og det enda de vet at jeg har vært på UL!

Men så ligger jeg helt oppe på den øverste streken på skjemaet for SF-mål. På forrige kontroll var jeg 25 cm (uke 24+3).

Hva var siste SF- mål for dere da jenter?

Skrevet

hahaha, jeg er jo bare 16+ og JEG begynner allerede å syntes at magen er i veien! hehe.

den er jo ikke så stor, men har såpass mye kynnere at den kommer i veien uansett hva jeg skal gjøre likevel.

Dog gleder jeg meg til den er litt større, så folk skjønner hva jeg strever med, i det minste.. hehe

morsomt, egentlig, for med førstemann, så syns jeg lissom ikke at magen var noenting før godt uti tredje trimester...

Skrevet

Jeg hadde det også litt sånn i uke 24. Er nå i uke 26+3 og føler at det har stoppet litt opp. Alt er ikke riktig så tungt. Men får vel snart en ny økemnd igjen. Husker at vekten og magen økte veldig da jeg var 5 mnd på vei sist også.

Skrevet

Har ikke målt ennå, veldig spent. Var sent til UL og legen ville ikke måle før jeg fikk UL termin. Skal til lege på fredag.

Livredd for å gå på vekten etter denne uken, føler meg ti kilo tyngre enn forrige uke. Forhåpentligvis er litt innbildning iallfall ;)

Skrevet

Føler meg svææær! Men så hadde jeg veldig stor mage me førstemann også, men er større nå :-P Mat på magen (og puppene) hele tiden... Magen er i veien hele tiden, selv om den selvfølgelig er veldig kos :o)

Er 26+4 (tror jeg, kommet helt ut av tellinga...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...