Devil in disguise Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 He he, unger sier så mye rart , måtte bare dele denne lille storyen fra idag. Sønnen min på 4 skulle få leke hjemme hos en kompis fra bhg i formiddag. Bare pappaen i huset som var hjemme med guttene. Han har jeg kun snakket med en gang før. Vi avtalte når jeg skulle komme innom å hente gutten min. Da jeg kom for å hente ham var guttene i hagen og pappaen gikk litt ut og inn av huset. Guttene syns besøket var alt for kort så da kom gullkornet fra gutten i huset : " kan ikke du bare kle av deg og gå å kos deg med pappa du " He he he , pappaen ble kledelig rød i kinnene og lettere stresset Jeg små lo i bilene hele veien hjem
Gjest Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Var`n kjekk eller? *flire* Det var helt klart ukas beste:)
Devil in disguise Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 He he he, han var absolutt ikke avskrekkende å se til nei .... Tror ikke fruen hans hadde blitt glad for tilbudet sønnen gav meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå