Minafårsøsterellerbror Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Syns det var ganske ubehagelig og ekkelt å sette den inn, så lurer på hva jeg kan forvente når jeg skal ta den ut..
jada sånn går nu dagan Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 æ lure å på det. e så plaga med den at æ vurdere å ta den ut.
desemberjenta06+spire Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Jeg lurer på det samme... Jeg skal også ta den ut, orker ikke å ha den lenger!
Gjest Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Jeg kjente det knapt da den ble tatt ut ... men jeg var gravid da så jeg aner ikke om det hadde noen betydning for hvordan det kjentes. Men, jeg syntes ikke det var spesielt ubehagelig å sette den inn heller.
Minafårsøsterellerbror Skrevet 13. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2009 Har dere plager med den? Sorry detaljene, men jeg skal ta den ut for jeg har fått mer utflod og småblødninger mellom mensen. Har også merket at jeg har blitt øm nederst i magen et par dager etter sex og innbiller meg at det er spiralen sin skyld siden jeg ikke har merket sånt før. En annen grunn er at jeg har lyst til å begynne å småprøve på ny baby, sånn at vi ikke prøver men heller ikke bruker ordentlig prevensjon. Jeg har selvfølgelig snakket med mannen min som syns det er greit at jeg tar den ut
C&M&H Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Ikke mer ubehagelig enn en vanlig gu. Kjente ikke at den ble tatt ut. Men jeg syntes heller ikke det var vondt å sette den inn. Men anbefaler å gå til en gynekolog med ul apparat sånn at de ser hva de driver med og ikke bare roter rundt det oppe i blinde.
SuperGlad Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 jeg fjernet min kobber spiral sist onsdag. hadde da hatt den i 1,5 år, men siden februar har jeg hatt plager med blødninger utenom mens, å smerter i underlivet. var på full gu undersøkelse ( som varte en time siden det var student som sjekket ALT som kan sjekkes) å de fant ikke noe "feil" i det heletatt. Ingen sydommer eller "skader" etter fødslene osv. Valgte derfor å fjerne spiralen. kanskje innbilning men selv om spiralen stod slik den skulle så kjentes det ut som om kroppen min "kjente" at den var der, noe den ikke skal. det var ikke vondt i det heletatt, kjente ikke at den ble tatt ut engang. vanlig gu undersøkelse. kjente biiiiittelitt da de satt den inn så var forberedet på det samme når de skulle ta den ut, men null problem :-)
Minafårsøsterellerbror Skrevet 13. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2009 Takker, da går det nok greit her og. Da jeg satt den inn kjente jeg noe stikking når hun dro i livmoren, men det som var ekkelt var at jeg ble uvel og ble skikkelig øm etterpå. Ikke verre enn at jeg overlever altså, men greit å høre at det er mindre ubehag å ta den ut. Går til gynekologen med ultralyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå