liin_ Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Vi reiser på en liten tur til London, med baby på 5 mnd, like over påske. Er det noen om har tips til hva som er lurt å tenke på i forhold til babyen? Lurer spesielt på hva som er den greieste måten å komme seg rundt på..
mayaya Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 London er kjempeenkel med baby Banen funker fra de fleste stasjonene, men regn med litt bæring da. Stasjoner som er merket med handikapskilt på kartet har heis.
mayaya Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Sånn ellers; alt er enkelt å få tak i der, trenger ikke drasse med deg så mye. Mange bokhandlere har gode lenestoler, enkelt å finne en anonym og diskret plass til amming
prekæs Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Personlig ville jeg brukt beina mest mulig og lagt opp turen etter barnet. Synes t banen gikk greit, men vi har en liten, letthåndterlig trille. Har vært i London 3 ganger siste året, og det var først etter vi valgte fotgjengermetoden() vi virkelig så London. Med flotte parker, bygninger osv. Tenker slik at det jeg ikke ser denne gangen, ser jeg neste gang. Var oppe i 30 000 skritt pr dag da.
Gjest Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 dytter litt på denne! vi reiser med 10mnd gammel baby i mai.
mayaya Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Må jo egentlig si meg enig med prekæs også da, vi har gått veldig mye med vogn på feriene våre Men dersom du trenger bane, buss el.l. så er det ikke noe problem liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå