Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser på en liten tur til London, med baby på 5 mnd, like over påske. Er det noen om har tips til hva som er lurt å tenke på i forhold til babyen? Lurer spesielt på hva som er den greieste måten å komme seg rundt på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

London er kjempeenkel med baby :) Banen funker fra de fleste stasjonene, men regn med litt bæring da. Stasjoner som er merket med handikapskilt på kartet har heis.

Skrevet

Sånn ellers; alt er enkelt å få tak i der, trenger ikke drasse med deg så mye.

Mange bokhandlere har gode lenestoler, enkelt å finne en anonym og diskret plass til amming ;)

Skrevet

Personlig ville jeg brukt beina mest mulig og lagt opp turen etter barnet. Synes t banen gikk greit, men vi har en liten, letthåndterlig trille. Har vært i London 3 ganger siste året, og det var først etter vi valgte fotgjengermetoden(:)) vi virkelig så London. Med flotte parker, bygninger osv. Tenker slik at det jeg ikke ser denne gangen, ser jeg neste gang. Var oppe i 30 000 skritt pr dag da.

Skrevet

dytter litt på denne! vi reiser med 10mnd gammel baby i mai.

Skrevet

Må jo egentlig si meg enig med prekæs også da, vi har gått veldig mye med vogn på feriene våre :) Men dersom du trenger bane, buss el.l. så er det ikke noe problem liksom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...