Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Jeg er furten. Klarer ikke for mitt bare liv å gi mannen orgamse når jeg suger ham. Han syns det er syyykt godt, men kommer liksom aldri helt "over kneika". Og det IRRITERER meg! Han gir meg verdens beste orgasmer vha oralsex, og jeg har virkelig, virkelig lyst til å gi ham samme gleden. Syns dessuten det er utrolig deilig å suge ham. Noen gode tips der ute? Hva skal til for å få ham til å komme? Hva er "det lille ekstra", knepet DERE bruker for å få det til..? Hilsen frustrert sexoman...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Eg har suger aldri mannen min til orgasme, rett og slett fordi eg ikkje vil ha sæden hans i munnen min.. Litt prippen kanskje, men syns ikkje at det smaker særlig godt.. Og han syns dessuten at det er best å knulle når det går for han..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Ikke bare suge. Bruk tungen, og hendene. Ta på/slikk pungen og "mellomkjøttet"(der rett bak pungen). Gjør forskjellige ting, og ikke bare sug på en måte.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 nynn en sang mens du suger! og gjør som de sier her og bruk hendene samtidig Mannen min har alltid hatt noia for balla sine og jeg har aldri fått lov til å røre dem men nå i det siste har det gått opp et lys for han og han elsker det hehe
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Jeg begynner ofte bare med å pirre ham litt. Jeg begynner å kysse han på insiden av lårene, og nermer meg sakte penis. Dette gjør han helt gal. Så holder jeg penis med en hånd, og slikker den veldig forsiktig på hodet med tungespissen. Terger litt med tungen, forsiktig, før jeg tar hele penis inn i munnen. Så suger jeg opp og ned litt, og begynner å bruke hendene. Jeg runker på et måte penis med et fast tak, mens jeg suger/slikker på hodet. Dette liker min mann veldig godt. Han kommer på få minutter
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Når du suger han, bruk tunga til å sirkle rundt hodet hver gang du er ytterst på penis, og når det er som aller deiligst for han, så tar du enten et fast tak i bjellene, presser en finger mot anus, eller klyper han forsiktig i brystvorten. Ofte så er det bare en liten ekstrastimulans som skal til for å vippe ham over kanten ;-) Et annet triks: kjøp et langt plastikkperlekjede( pass på at perlene er glatte og at det ikke er små "tagger" på dem), smør kjedet og penis inn med et godt glidemiddel, og vikle kjedet på penis, på samme måte som du ville tatt strikk på en hestehale. Masser perlene opp og ned mens du slikker og suger på penishodet. Funker som f... her i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå