Gå til innhold

da er det min tur for ul imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gru/gleder meg kjempemye.. tenker på alt som kan være galt og om vi får vite kjønn..

men gleder meg jo til å få se den lille..

å håper ikke mensterminen og ulterminen er så forskjellig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også i morgen! gleder meg kjempe masse, men gruer meg også for tenk om det er noe galt.. men er mest positive tanker, gleder meg som en unge på julaften! får jo vite kjønn og sånt vis h*n ligg riktig til:)

lykke til i morgen:)

Skrevet

ja jeg gleder meg jo også kjempemasse til å se kjønn og se det som er bra :D og går nok bra. men man er alltid litt redd for der verste :)

lykke til imorgen du også :)

Skrevet

lykke til begge to;-)

olebrumm: jeg var mye mer nervøs før ul denne gangen enn med førstemann..livredd for at noe skulle være galt, og var direkte dårlig på vei til sykehuset...men jo mer hun sjekket som var iorden, jo roligere ble jeg;-)

og fikk bonus tilslutt da vi så at det var en gutt;-)

Skrevet

ja slik var jeg også med førstemann :D helt rolig og gledet meg til å se kjønn :) hehe.. føler at jeg er mye mer nervøs denne gangen enn forrige gang med alt.. hehe..

ja jeg har litt følelse på gutt selv jeg også, men er så mange rundt meg som får gutter så føler at jeg kommer til å få jente :D hehe..

men så lenge alt er bra så blir det tatt gledelig tatt imot det som kommer :D hehe...

men kjekt med en av hver..

ja føler jeg kommer til å være helt vrak fram til ul er overstått.. hehe.. :) men vet hvertfall at det er noe der inne for kjenner liv og bevegelser :) så satser på at alt går bra :)

Skrevet

du får gi beskjed om hvordan det gikk i morgen da;-)

jenta mi på 3 1/2 ble skikkelig sur når hun fikk vite at det blir gutt..hun hadde jo funnet navn til jentebabyen sin;-)

Skrevet

Det skal jeg :)

Ja jenta mi som nettopp ble 4 er 100% sikker på at det blir jente hun også. Hehe.. så får se imorgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...