Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Jeg stusser for det meste, men hadde her om dagen lyst ta alt håret, men hadde igjen en en stripe fremme da jeg var ferdig. Har så store kjønnslepper at de viser så godt uten hår... Flaut i dusjen sammen med andre, jeg svømmer! Les om brazilian wax, men jeg vil da ikke brette meg frem for andre.. Noen som har prøvd? Og hva bruker der? Jeg brukte høvel og olje, men fy som jeg klødde og såg ut dagen etter....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg bruker barberhøvel og intimsåpe. Funker bra, har aldri klødd eller fått noe utslett..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 har alltid bare brukt barberhøvel og skum eller intim såpe
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Jeg barberer alt. Gjør det i dusjen, med bare lunkent vann og høvel. Unngår kløe og nupper, om jeg har på litt av denne vibratorrensen etterpå. http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9760657
MammaHåpet Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Jeg har alltid barbert meg, siden mitt förste forhold. men lar det väre igjen en trekant eller noe foran. Hvor mange er det som ikke barberer seg egentlig? Men ibland lurer jeg på om det er så mange som gjör det. Når jeg skal til gynekolog, så er tenker jeg: tenk om det nesten ikke er noen som gjör det, og gynekologen syns jeg er horete eller noe...jaja, jeg driter vel i hva han tenker egentlig, men. Jeg gjör det for min egen skyld, og for min sambo.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Jeg barberer alt bort. Synes rett og slett det er vemmelig med hår nedentil. Tror de fleste reagerer mest på de med hår i dusjen, i svømmehallene. Det ser så urkjerring aktig ut:( ...ser for meg at håret er fullt av smuss og utflod. Æsj og æsj
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Barberer meg slik at det er en liten trekant igjen. Synes det blir litt vel pedo å fjerne alt håret! Ellers reagerer jeg mer på de som lar håret vokse vilt, har sett det titt og ofte i svømmehallen, og synes det ser veldig udelikat ut.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Jeg barberer bort alt. Kan ikke huske sist jeg hadde hårvekst dere nede, bortsett fra nå som jeg er rimelig høygravid
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #10 Skrevet 23. mai 2009 Til dere som sier dere barberer dere nedentil fordi dere synes det er ekkelt med alt håret med utflod og smuss i... Det er faktisk slik at håret har en jobb å utføre ift underlivet: Det beskytter dine indre kjønnsorganer mot bakterier og smuss, noe som FORHINDRER bl.a. utflod i større grad enn når man er glattbarbert. Grunnen til at dere har så mye utflod (det må dere jo ha siden det er et så populært argument for å "holde det rent" der nede) kan bl.a. være nettopp fordi dere fjerner alt håret. Jeg har lest utalelser fra flere leger som sier at når man fjerner hårene, som jo er den naturlige beskyttelsen der nede, så øker produksjonen av utflod rett og slett som er statning for den beskyttelsen håret har. Utfloden rett og slett renner ut for å ta med seg bakteriene og frakte dem vekk fra kjønnet ditt... Hvis dere ikke hadde barbert dere ville der kanskje hatt mindre utflod... Når det er sagt, så barberer jeg meg selv innimellom, men foretrekker som hovedsak å beholde hårene mine. Jeg er enig i at det føles "rent og hygienisk", men merker faktisk at jeg kan få utflod de gangene jeg er glattbarbert i motsetning til ellers....
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2009 #11 Skrevet 31. mai 2009 jeg har like mye utflod når jeg har har, som når jeg er glatttbabert nedentil.... hårene under armene er jo også kroppens naturlige beskyttelse.. det er jo det samme på leggene, men dette barberer vi bort. men nok om det. jeg barberer med nedentil, og tar da vekk alt... før klødde jeg og kunne få røde prikker, som skyldes betennelse i hårroten fikk jeg høre. dette ser jo ikke særlig attraktivt ut for samboeren min jeg prøvde et renseskum fra cosmopharma... klør aldri og får heller ikke røde prikker. jeg kunne også få det under armene i perioder. men nå barberer jeg meg med den skummen, heter facial foaming mousse og varer utrolig lenge. bruker den til å barbere meg og fjerne sminke og rense ansiktet mitt. veldig greit å ha 1 ting til flere bruk. bestiller den enkelt og greit på internett og får den levert i postkassa, og rimelig porto også. bestiller den her: www.cosmopharmas.com/NO58759 denne anbefales på det sterkeste.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 Jeg føler meg skitten hvis jeg ikke barberer meg... dessuten synes jeg det klør og stikker..... Så barberer alt.. det har jeg gjort helt siden jeg begynte å bli seksuelt aktiv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå