jada sånn går nu dagan Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 hei. hadde tenkt å kjøpe bæremeis, men ser at det ikke anbefales. får fort ondt i ryggen. har en babyhawk, men syns æ får så fort ondt i skuldran av den, og like ikke den knuten på ryggen. går ikke ann å sette sæ ned med den på. kossen bæresele anbefaler du? jenta er ti mnd.
Jerrys jente Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Jeg har ergo bæresele. http://barbar.typepad.com/reviews/2005/10/ergo_breselen.html Er kjempefornøyd med den. Har brukt den fra gutten var 9 mnd og bruker den fortsatt nå når han er 2 år. Jeg har tidligere hatt babybjørn bæresele men kunne ikke bruke den da den belastet bekkenet på feil måte og jeg fikk vondt. Med ergo bæreselen har jeg aldri fått vondt i bekkenet.
lille sprelle Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 har akkurat byttet fra elastiks sjal til ergo (hun ble for tung for sjalet). Er fornøyd med det! God å bære for både små og store personer og fordeler vekten godt enten man bærer på rygg eller mage.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Jeg har Manduca bæresele. Fantastisk god. Den har integrert innlegg for de aller minste, og du kan bruke den frem til barnet veier 20 kg. Kjøpte den på www.lotusbarn.no Jeg har forstått det slik at Ergo og Manduca er tilnærmet like, men jeg tror ikke man kan bruke Ergoen så lenge som man kan bruke Manduca.
jada sånn går nu dagan Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 har sett litt på denne http://www.alveslottet.no/prod.php?id=1809 ser den grei ut?
Yngvil Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Jeg kjøpte nettopp en Manduca på www.syvsjal.no Super bæresele! Bedre enn Ergoen syntes jeg, fordi man kan forlenge panelet på den. Ellers ganske lik. Begge er bra altså Syntes også Manduca kommer i mange flere fine design enn Ergo. Men smak og behag Bestilte den på morgenen den ene dagen, og fikk den levert dagen etter i posten! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå