Gå til innhold

Termin i dag!!


trilla

Anbefalte innlegg

Fler som har det?? Det har hele tiden virket så langt frem for meg når jeg sitti å lest om alle dere som har kommet til termindatoen-men i dag er jeg der selv!! Går liksom over en ny grense i dag. Hatt ett par netter med småvondt i magen/murringer og har litt kynnere her og der, men thats it..gikk sognsvann rundt for to dager siden(5,5 km..litt for god form selv om jeg riktignok brukte laang tid?)..får se nå da;). Har fått mange deilige rolige dager nå i påsken, vært sosial og kost meg masse, tror jeg får litt problemer med å ha noe å finne på snart...begynner nok å bli klar selv om jeg gruer meg til å ha vondt..må igjennom det uansett og det blir fantastisk å hilse på jenta eller gutten vår;)

 

Iallefall fint å kunne lure på ting og lufte litt tanker her inne;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin i dag. Prøver å slappe av og tenke minst mulig på at jeg går og venter... Lillegutt kommer når han kommer og lite jeg kan gjøre fra eller til så må nesten bare prøve å gjøre det beste ut av tiden imens.

 

Har hatt ei veldig rolig og fin påske med både kjæresten min og dattera mi hjemme. Kjenner nå at jeg har lite lyst til å sende kjæresten på jobb i morra tidlig aå av rent egoistiske årsaker har ting godt kunne ha startet i løpet av dagen/natta. Gruer meg dessuten til å vagge meg bort til legekontoret i morgen for kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også termin i dag, men fikk 4.april istedet. Hadde flere uker med kynnere om natten, og da fødselen startet natt til 4. så var det ikke noen forskjell, bortsett fra at de kom og gikk med jevne mellomrom, sånn at jeg til slutt begynte å ta tiden, bare for moro skyld. Så da at det var nøyaktig ti minutter mellom hver. Sakte men sikkert ble det kraftigere kynnere som gjorde vondt, og til slutt var det ingen tvil i verden om hva som var i gang. Ringte sykehuset klokken fem om morgenen og klokken ti på formiddagen var gutten født. 3250/48. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!-høres ut som det gikk fint da;)..min baby blir ca 1 kg større enn din, men er ikke så stor i hode. Vente vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe action i natt for deg heller? ..skal til lege for kontroll i dag el i morg, er spent på om hun undersøker modning-aner jo ikke hvordan kroppen ligger ann..kun litt murringer her. Har du noen tegn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...