Gjest Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Fant på nettsiden at oppmøte er 1time før avgang. Må jeg være ferdig innsjekket og sendt bagasjen før den tid også? Fikk nettopp melding på mobilen om at jeg kunne sjekke inn ved å sende de et "JA". (Er SAS) Men jeg som skal ha med både bagasje og barnevogn kan vell ikke gjøre det? Kan jeg stikke bortom flyplassen i dag og sjekke inn? Eller må bagasjen være klar til å sendes med en gang kanskje? Får vell bedre plasser til tidligere jeg gjør det? Eller er det ikke slik lenger? Er det spesielle plasser en har lov å sitte når en reise med småttiser? Kan godt tenke meg å sitte ved et vindu slik at hun kan underholdes ved å se ut.
Mrs. X Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Stort sett bør man vel være ferdig med innsjekking en time før avgang ja. Kommer jo ann på hvor du flyr fra, men fra Gardermoen kan det være litt kø ved sikkerhets kontrollen feks, så det er greit å ha litt tid. Du kan sjekke inn før selv om du har bagasje, det ordner du når du kommer til flyplassen.(feks ved sms), men det går kanskje ann å sjekke inn på internett? Da kan du velge sete om ikke det er gjort ved bestilling. Tror ikke du kan sjekke inn på flyplassen i dag om du reiser feks i morgen. Du har mer å velge i ja, om du sjekker inn tidlig. DU er ikke garantert en plass selv om du har barn, hvor gammel er barnet? Best å sitte foran, der er det bedre plass foran sete.
bl0mma Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Vi har reist med sas flere ganger o ikke fått velge sete pga extra surstoffmaske som er på specielle platser....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå