Gå til innhold

hvordan forebygge favorittside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppelure foretrekker å ligge med hodet mot venstre. jeg legger henne med hodet mot høyre x ganger i løpet av en dag, men ho snur seg til venstre igjen etter kort tid. noen med lure tips? event hva som er lurt å bygge opp med så ho ikke klarer å snu hodet. har prøvd litt forskjellig uten å finne det ideelle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her slet vi litt med favorittside når Lucas var liten.

han lå i vugga si,og kikket bare den ene veien,forståelig nok,for den andre siden var rett i veggen.

det endte med at vi med gjevne mellomrom snudde vugga,så han byttet på hvilken side han lå på,men han ville ikke se i veggen...

så her ordnet det seg,men vi måtte trene litt,for han hadde blitt litt skjev,men nå snart 3 år etter,er alt helt fint :-)

Skrevet

her titter ho mot tv, så har tenkt at ho kanskje snur seg etter lyden. har derfor begynt å variere hvilken vei jeg setter vogn, vippestol etc. tok opp problematikken på helsestasjonen sist, men de sa ikke ho var noe særlig flat i bakhodet, men at det var fint jeg var oppmerksom på det. snuppis kan ligge og kose seg og titte mot høyre og, men i mye mindre grad. vi får endel henvisninger ang. favorittside på jobb- til fysio- så vet det lønner seg å være oppmerksom på det. måtte gutten din til behandling, eller klarte dere å ordne opp i det hjemme?

Skrevet

vi var hos fysio 2 ganger,for å få et program vi skulle gjøre hjemme,og det var over på bare 2-3 uker,det retter seg veldig fort opp.

og han var såpass at vi så det på bakhodet hans.

er nok lurt å bytte side litt ifht hvor lyden kommer fra,og siden du er så oppmerksom på dette,tror jeg det kmomer til å gå bra...

Skrevet

oki. ser at håret er litt slitt på ene siden, og kanskje en antydning til litt skjevhet, men det er egentlig bare fordi jeg vet om det tror jeg... var det noen øvelser i programmet som kan være til nytte for meg? litt vanskelig det kanskje, siden alle er forskjellige, men er jo ofte noen standardøvelser.

Skrevet

å,hadde jeg bare husket de så...

men vi gikk til fysio som tilhørte helsestasjonen.

det viktigste var øvelser som gikk ut på at ikke ryggen og nakken stivner,så lurer på om vi hadde bare noen hode bevegelser,frem og tilbake,var ikke allverdens lett,da en må være forsiktig,og de er jo ikke så villige til å ta hodet frem og tilbake...

masering av ryggraden var også veldig bra,og at Lucas måtte ligge veldig mye på magen,noe som han hatet,men vi gjorde det.

men det at hun er slitt på håret hun har,det får nesten alle,det dunet forsvinner nesten på alle små barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...