Gå til innhold

Tønsberg?


Ida-27

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du.

 

Jeg er fra Tbg og har termin 28. oktober. I hvert fall ser det slik ut foreløpig. Har ikke vært på ultralyd enda.

 

Har en liten gutt på ti mnd fra før.

 

Moro med Tønsbergfolk. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at det var noen andre fra Tønsberg-området her inne!! Jeg har termin 3.oktober og venter min første. Har bare bodd her på Tolvsrød i 1,5år, og flere av de jeg kjenner her er akkurat ferdige med permisjon når jeg begynner... Dårlig timing;) Hvor bor dere forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

 

Litt treg med å svare jeg.

 

Jeg bor på Vallø. Har kommet hjem etter flere år i Bergen og Oslo. Vi flyttet hit da jeg gikk ut i permisjon i Mai i fjor med minstemann.

 

Så Tolvsrød er en liten Valløbakke unna bare. :) Jeg vil gå ut i permisjon i starten av Oktober ca.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du bor på Vallø! Det gjør nemlig jeg også! Skrev bare Tolvsrød siden det er poststedet... Regnet ikke med å finne en nabo her inne=) Jeg er forresten fra Bergen og har bodd der helt til vi flyttet hit i 2007. Har du studert i Bergen kanskje? Veldig hyggelig at vi er flere som skal i permisjon samtidig,da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morsomt. Naboer! Jeg studerte i Bergen ja. Fantastisk by. :)

 

Vi får treffes da. Kan jo skravles en dag før barna kommer. Det hadde vært veldig hyggelig. Jeg jobber ut Mai i hvert fall så er jeg helt fleksibel i grunn etter det. Da kan jeg på dagtid fremover antageligvis. Hvis det kunne passet for deg. Passer jo Isak på ti mnd, men kunne jo vagget en tur eller no.

 

vi får holde kontakten!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig hyggelig å møtes en dag!! Det må vi få til=) Jeg jobber 100% for tiden, men kanskje vi kunne møttes for en tur en ettermiddag? -eller evt i sommerferien om det passer bedre...?

 

Du har vel ultralyd rett rundt hjørnet, du?? Spennende! Vi var nå nylig, og nå gleder vi oss til å få en gutt!!! -så da kan det hende jeg trenger noen gode råd fra en erfaren gutte-mamma;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin 16. oktober og bor i Tønsberg. Har ei jente som blir 11 mnd på 17. mai fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så gøy at vi er blitt en liten gjeng med termin i oktober!! Kanskje vi burde klare å få til å møtes en dag..? Hva sier dere? Kunne møttes en kveld et sted på brygga i Tønsberg feks? Kom gjerne med forslag på dag/dato=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg var på ultralyd for litt siden. Termin er 25. oktober og det blir en liten gutt til. Foreløpig heter han Theo, men det kan endre seg. :)

 

Jeg foreslår en dag og tid jeg så kan vi jo se om noen kan.

 

Hva med Torsdag 2. juli kl. 19.00. Kunne møtes på Esmeralda.

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

 

Så gøy at dere også skal ha gutt! Veldig fint navn!! Vi har også bestemt oss for navn, men foreløpig er det en liten hemmelighet;) Hadde 1 guttenavn og 3 jentenavn da vi var på ultralyd, så da ble det jo enkelt da vi fikk vite det var gutt!

 

Torsdag 2.juli kl 1900 passer veldig bra for meg også! Kan vi ikke ta sikte på det da, også henger de seg bare på de andre oktobermammaene som kan og vil? =) Gleder meg allerede, jeg!

 

Fint om dere andre som har lyst til å komme sender inn en melding slik at vi vet om vi evt må bestille bord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! Gleder meg til å hilse på dere.

 

Jeg skal på UL hos Kvinnelegen i dag! Gleder meg! Håper han klarer å se om det blir gutt eller jente - da skal det isåfall feires med litt shopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

 

Da er vi i hvert fall tre stykker foreløpig.

Lykke til på ultralyd. Moro.

 

Nå skal jeg vaske lillegutt før vi drar ut på gåtur. :)

 

Vibeke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.

 

Må bare være ultrakjip dame og trekke meg fra torsdagen. Har desverre ikke anledning. Men om dere to som møtes velger å møtes igjen så gi meg gjerne beskjed.

 

Mailadressen min er: [email protected].

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt, da! -men kan vi ikke bare finne en annen ettermiddag som passer isteden da? Er jo gøy om vi alle tre klarer å møtes=) For min del kan vi godt vente til denne hetebølgen har lagt seg litt;) Jeg er VARM!! Vi kan vel ikke klage, men hadde ikke gjort noe om det ble noen grader mindre resten av sommeren;)

 

Jeg er stort sett i området hele sommeren, så for min del kan vi ta det en ettermiddag på relativt kort varsel om ikke vi finner en dato her og nå!? Hva sier du Java79? (-og hvordan gikk det på ulralyd forresten?? Vet dere kjønnet?)

 

Kanskje vi skulle forsøkt mailes isåfall? Det er gjerne litt enklere... Min adresse er [email protected].

 

Dersom noen andre her inne har lyst til å være med er det bare å sende en mail, -jo flere, jo bedre=)

 

Jeg var forresten på fødselsforberedende kurs på SiV på lørdag. Det var virkelig bra!! Kan anbefales! Tror vi er heldige med hvor vi skal føde, så det er jo betryggende=) Gikk ut derfra og nesten gledet meg til fødselen, -og dét hadde jeg aldri trodd jeg skulle si...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...