bella med boble i magen Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 noen tips til hvilket jeg bør kjøpe?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Til baby? Da vil jeg anbefale Britax Baby Safe! Den har kommet flere ganger best ut i test, har mange innstillinger på skulderselene og kan bli lang i ryggen, setet kan brukes lenge og det har 5 punkt sele! Du kan få både isofix-base og sele-base! Jeg er storfornøyd med det setet, iallefall! :-) Hadde det til guttungen og skal kjøpe det til snuppelura også!
Fjerdemann på vei Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Vi har kun britax-seter vi. Jeg liker de veldig godt, de kommer alltid helt i toppen av testene, eller øverst. I babysete har vi britax babysafe plus med isofix. Det vant testen det året vi kjøpte det, og året etterpå, etter det har jeg ikke sett tester på babyseter. Det er kjempegreit, elsker det setet. Det har base, slik at man bare tar ut selve setet, og klikker det på plass på basen. De to større setene vi har er også britax, men husker ikke hva de heter. Fordelen med å ha alle setene i samme merke, er jo også at da kan man få samme trekk på de, slik at de matcher..
bella med boble i magen Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2009 Det er til baby ja Venter ei litta snelle 9. juni. Hvordan er det å kjøpe noe slikt brukt? Takk for gode tips
Fjerdemann på vei Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Jeg ville ikke kjøpt brukt sete av folk jeg ikke kjente, men dersom jeg kjente de, og da visste at jeg kunne stole på at det aldri hadde vært i kollisjon, og blitt behandlet fint og slikt, da kunne jeg nok kjøpt brukt. En fordel også med babysafen, er at det er et veldig nett sete. Stort sett alle de andre venninnne mine hadde maxicosi, og det er mye større utvendig, men jeg var den som kunne bruke babysetet lengst likevel, fordi det er lenger i ryggen. Det har også en liten pute som du putter inn i trekket når babyen er nyfødt, slik at setet ikke blir like dypt mens de er så små. Og basen er veldig nett også (Til isofix i alle fall, har ikke sett selebasen), mange av de andre basene er jo enorme. Og trekket er lett å ta av for vasking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå