bekks Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 kan noen hjelpe meg...dette er veldig rart. Våknet i dagtidlig å følte at høyre brystvorte var litt bløt. Gikk på badet, og prøvde å klemme og da kom d ut noen dråper med gul råmelk. Prøvde også på andre brystet, men der kom d bare en bitteliten dråpe. Det er 1 år siden jeg sluttet å amme sistemann. Har nå vært uten p-piller ca 6mnd. Er det noen som har opplevd lignende? Tenker kanskje at det er for tidlig å få melk dersom jeg er gravid eller...kan det være et tegn??? Under første svangerskap fikk jeg melk i uke 20 i svangerskapet, i andre svangerskapet fikk jeg ikke melk før barnet var født. Please svar meg noen....
bekks Skrevet 13. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2009 dytter den litt jeg......... kan noen please svare....er veldig forvirret på kroppen min nå....
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 det er veldig vanlig å oppleve akkurat d du opplever nå at du plutselig har litt mek i puppene i gjenn.. men det trenger ikke være ens betydene med graviditet... lykke til med ikm krysser fingrene for at d går bra for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå