Gjest Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Nå har jeg begynt på min 12. uke, og nærmer meg 2. trimester med stormskritt. Og herlig er det! Godt å vite at nå begynner ting å skje her for alvor, og at vi har alle de koslige kontrollene i vente ;-P Og magen vokser. Og vokser... Skjønner ingenting jeg, er SVÆR til å bare være i 3. mnd synes jeg ! heh
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Gratulerer og lykke til videre på ferden:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Jeg er også straks ferdig med 1 tri :-) Hopper videre på onsdag :-) Er bare såååå deilig å ha kommet til denne lille milepælen synes jeg. Har litt ekstra på magen fra før så her ser jeg bare feit ut hehe, men magen begynner nok å komme litt de neste ukene tenker jeg. Gleder meg til det jeg :-)
Kongeørna Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Jeg går over i andre trimester på lørdag. Ses der, jenter!
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Jeg hopper over neste onsdag, er i uke 11 nå og begynner på uke 12 i overimorgen. Gleder meg masse!!! Gøy å følge med videre:-) Blir godt å bli ferdig med denne første usikre, kvalme og trøtte tida:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå