Romsjulskos har snart to:) Skrevet 14. april 2009 #2 Skrevet 14. april 2009 hei.. ¨ Jeg har klart å bli gravid igjen selvom jeg natt ammet.. ikkje helt fullamming her da. men ofte nok. gikk nok aldri mere enn 6-8 timer mellom hver pupping. har ei lita ei på 6 mnd så du kan tro vi ble overrasket da jeg tok testen i går.. men no har d sunket litt inn, og vi gleder oss bare..
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 Hei:) Det siste jeg fikk beskjed om før jeg forlot føden etter jeg hadde fått datteren min, var at amming ikke er prevensjon.. En venninne som fødte samme dag som meg, men som ikke mottok samme info. ble gravid da hennes lille var bare tre mnd. Hun fullammet. Det er veldig mange som sier at amming er prevensjon.. men det er altså bare tull i følge jordmor.. Åsså er det jo veldig mange som blir gravid mens de ammer, så det er i alle fall en veldig dårlig en.
maiprinsesse Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Hei, Da er vi to:) Jeg har også en liten krabat på 6 mnd. Jeg full ammet, men plutselig nektet jr. å ta puppen. Det var nok grunnet en ny spire i magen. Ganske overrasket her også, men veldig glade da:)
ladand# 02.09.06 Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Mamma ble det. Hun fullammet meg, jeg var bare 5 måneder da hun ble gravid med min søster, så ja det går!!:-)
maibaby2012 Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Jeg tror jeg er gravid nå... fullammer, men fikk mensen igjen etter 2mnd. Hadde mensen 2 ganger med 14 dager mellomrom, og nå er det gått 5 uker siden sist... Har et barn på 3,5 mnd - så dette var absolutt ikke planlagt. Har fortsatt traumer etter sist fødsel, så er ikke helt klar for å gjennomføre et svangerskap og fødsel igjen allerede nå. Har litt symptomer på graviditet: ømme pupper, kviser, "mens-smerter", hormonsvingninger++. mannen min kommer med test etterpå, så det blir spennende å se om jeg er gravid eller ikke! Abort er uaktuelt uansett.
Gjest Skrevet 14. april 2009 #7 Skrevet 14. april 2009 Men noen har fortalt meg at slike graviditetstester kan slå ut feil nettopp fordi en ammer, stemmer det? Jeg har ikke fått mensen tilbake, men kjenner at jeg ikke helt tør å stole på "amming som prevensjon". Er heller ikke klar for noe nytt nå, men som du sier: alt er velkomment.
Sivert Skrevet 14. april 2009 #8 Skrevet 14. april 2009 Jeg fullammer, og fikk mensen igjen 9 uker etter fødselen. Så ble jeg gravid igjen 5 mnd etter førstemann ble født Nå er jeg straks 11 fullgåtte uker på vei
maibaby2012 Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 Jeg testet meg i går, og jeg var ikke gravid. Men er det sånn at testen kan slå ut feil fordi jeg ammer? Jeg føler meg veldig gravid. Er kvalm, ømme pupper og alt det der...
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 kanskje du er gravid, men at du tok testen for tidlig? vil jo vise seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå