lilleღpersille Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Hvor ofte skifter dere ut tannbørstene? Jeg selv skifter ut alle tannkostene hver 2 mnd Tror det er den beste løsningen mot bakteriene (eller å koke de selfølgelig, men hvem gjør det?)
Gjest Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Når busten begynner å gå litt utover, ca annenhver mnd.
prebs Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Når busten spriker, ja. Vet ikke helt hvor ofte, men tannlegene anbefaler å skifte børste hver tredje måned, og jeg gjør nok oftere enn det.
lille sprelle Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Det er ingen anbefalinger på hvor ofte man skal bytte. I prinsippet skal man kunne beholde samme børste veldig lenge. Du skal ikke pusse hardere enn at busta holder seg fin..... (jada - greit i teorien men...) Man har ikke fått f.eks. tannlegeforeningen til å gå med på å si hvor ofte man skal bytte av denne grunn.
lilleღpersille Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 Når jeg gikk gk helse-og sosial (for mange år siden), lærte vi at man ikke skulle bruke tannkosten lenger enn 3 mnd. Det var i helsefag. Og når det nærmer seg 3 mnd synes jeg ikke tannkosten er så veldig fin at jeg har lyst til å bruke den lenger heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå