Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 Dette spørsmålet handler om sex etter fødselen. Jeg er i uke 33 i mitt første svangerskap, og har hørt at det anbefales å vente 6-8 uker med sex etter fødselen. Hva med analsex? Jeg har hatt mange fantasier om analsex i hele svangerskapet og lurer på om det kan funke når man ikke skal ha vaginalsex? Eller er dette like ille?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Eg har aldri hatt analsex, men eg vil tro at det gjør sinnsykt vondt etter fødsel.. gjør vondt å få noe ut derifrå etter fødsel, kan derfor berre tenke meg til at det gjør like vondt å presse noko inn der.. Og det går som regel 6 uker før ein orker å tenke på sex etter en fødsel (gjelder selvfølgelig ikkje alle)..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #3 Skrevet 14. april 2009 -jeg vil anta du kan ha analsex etter fødsel når du føler deg klar, men hvis jeg var dere ville jeg brukt kondom etter fødsel ettersom det kan være lurt å være forsiktig med bakterier og slikt. Jeg har hatt en del analsex før jeg ble gravid og det er veldig deilig, så lenge det gjøres riktig. Men jeg er ikke noe sykepleier så jeg kan ikke si at det er riktig å ha analsex så tidlig etter svangerskap, men jeg skulle tro det går greit. Lykke til!
Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 hadde heller prøvd analsex før fødselen, da mange får hemorrider etter fødselen og det samarbeider ikke så bra med noe stort bak der. Når det gjelder sex etter sv.skap så trenger du ikke vente en dag lenger enn du vil selv. Jeg hadde sex ca. 2 uker etter fødselen sist og det funket for meg, gjør det som funker for deg. Men analsex hadde jeg prøvd nå før fødselen. Kan anbefales på det sterkese - start med en finger og fortsett videre om du liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå