Gå til innhold

Da har jeg også bare 100 dager igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D Er 26+0 i dag og om to uker og en dag er det over i 3.trimester også.

NÅ gikk det plutselig litt raskt ja.

Så gøy, he he:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge min side her, har jeg 103 dager igjen. Jeg er 26+3... He he. Tellinga må ha gått feil en eller annen plass.

Syns også tiden har gått mye raskere i det siste. Om ca 2 uker er også jeg over i 3. trimester. Og nå begynner jeg så smått og forberede meg til fødsel. Fikk 5 uker før termin sist, så da er det vel en viss mulighet for at jeg føder for tidlig denne gang også. Og det betyr at babyen kan komme alt om 2 mnd. Det er plutselig ikke så lenge til. Gleder meg nå ja :)

Skrevet

Ja, ja, er uansett bare 100 dager igjen:)

Bare to måneder er jo ikke lenge til i det hele tatt nei. :) Skjønner at du begynner å glede deg. Jeg begynner også det, selv om det er litt tidlig.

Men skal glede meg til de ulike eksamenene er over først, til sommeren kanskje kommer og så til semesteret er avsluttet. :) så går tiden litt raskere. hehe:)

Har nesten alt klart nå og kan egentlig bare slappe helt av med å fikse babyting før fødsel. Så lite igjen å fikse. Deilig avslappende svangerskap nummer to. :)

Skrevet

98 dager har jeg nå:) Håper de siste 90-100 dagene går like fort:) Men nå er det nesten vår og lysere dager, mye mer å finne på..

Var på sykkeltur igår, ikke så enkelt med stor mage..hehe:)

Nå venter årets siste topptur på meg..regner med skia blir lagt på hylla etter idag..!:)

Ha en fin påskedag!!:)

Skrevet

Sykle alene syns jeg gikk bra selv med mage. Men med guttungen på 2,5 bakpå går ikke så bra. hehe.

Kos deg med skitur. :)

Skrevet

Har 86 dager jeg og synes tiden går ganske fort ja=))Stikker over på 3 trimester i morra...Litt skremmende oxo=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...