Gå til innhold

Hvor mange dager igjen mandag 13 april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 dager igjen her, venter spent og har blitt lurt noen ganger.Syns godt du kan komme ut nå lille venn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

85 dager igjen! :) :) Bergenser her, hvor er du fra da?

Skrevet

1 dag igjen og jeg er VELDIG klar for å bli ferdig!

Skrevet

78 dager igjen. Enda en stund.. men fy som tiden flyr!

Skrevet

11 dager igjen! veldig klar! give me the pain!

Skrevet

31 dager igjen:):)

Skrevet

63 dager igjen...........

Skrevet

66 dager igjen og lei egentlig. Egentlig bare lei pga bekkenløsning og sykmelding, blir så kjedelig i lengden. Men gleder meg syyykt masse til krapylet kommer ut...og ikke minst til ul neste uke!!! Da håper jeg vi ser kjønn tydelig!

Skrevet

- 8 dager her nå... huff.. vil du ikke ut da lille gutten min? mamma er lei.

Skrevet

39 dager igjen og per def høygravid:) Dagene suser....begynner å bli passe tungt også nå da...Gleder meg sånn til å møte prinsen!!!!

Skrevet

16 dager igjen, og det begynner å gå opp for meg at det kan skje når som helst innen den neste mnd!!! Panikk??? En smule kanskje..... :/

Skrevet

-5 dager her.. ser ikke ut som lille gutt har så veldig lyst å komme å hilse på!! ;) hehe

Skrevet

Vi er også 16 dager fra den magiske datoen...men har vel gått opp for oss at det kan skje når som helst nå...men glad det ikke er mere enn 1 mnd max:) Begynner å bli lei...å veldig nysgjerrig på hvordan denne lille jenta vår ser ut:)

Skrevet

7 lange dager...!

Hadde menstermin på lørdag så lov å håpe på at skjer selv om jeg selv ikke tror det skjer noe før til jul engang..........................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...