Gå til innhold

Vikåsen/Reppe /Ranheim juli 09? + 30 år.


Svanhild123

Anbefalte innlegg

Jeg er ei sporty dame som lurer på om det finnes likesinnede damer der ute som venter barn iløpet av sommeren. Jeg bruker mye av min tid på turer, trilletur og tur i skog og mark, Det hadde vært koselig å truffet noen som hadde samme interessen.Jeg har ett barn fra før på 1 år. Finnes det noen voksne damer som deler min interesse?

 

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,jeg bor på jakobsli er 35 og venter nr 3.Har vært rimelig sporty,men pga at jeg har hatt en prematur,må jeg ta det med ro nå..men har store forhåpninger om å ta det igjenn når lillemor kommer..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg bor på nedre Ranheim og har termin litt før dere, 3.mai - så jeg er ganske sprekkferdig nå for å si det sånn! Kunne gjerne tenkt meg å bli kjent med andre i samme situasjon og sånn ca samme alder. Blir 35 i sommer jeg og har to barnt fra før på 3 og 5 år. Hadde vært kjekt med noen "trillekompiser" til sommeren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,litt misunnelig på at du snart er ferdig gått jeg..:)..Jeg har tenkt meg på treffet på solsiden bær og bar kl 19 i kveld..kan ikke du ta en tur og da om formen er grei?.Ellers så er jeg ikke så flink på skrive her inne,men kan jo sende meg en [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg så ikke svaret ditt før nå - så jeg kom ikke på noe treff i går :-) Jeg sender deg en mail på den adressen du oppgav så kanskje vi får til å treffes en gang før jeg føder. Kanskje du Svanhild123 kan gjøre det samme så får vi kommet i kontakt. Sender den mailen i morra jeg, for nå skal jeg legge meg... Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei.

Sorry seint svar. Dere har sikkert rukket å møttes flere gangr...Eg har hatt det syk travelt den siste tiden. Har akkurat avlagt siste eksamen på min videreutdanning. Fra nå blir dagene roligere.

Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli kjent med flere damer på min alder på denne siden av byen. Hadde vært supert å hatt noen å trille sammen på seinsommeren og til høsten.

Har dere vært på noen Bim treff? eller har dere å evt flere møttes allerede?

 

Hilsen Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...