*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 13. april 2009 #1 Skrevet 13. april 2009 mh, jeg tok en test 3 dager før ikm å den hadde en TYNN men tydelig strek, er jeg gravid eller må den være like tjukk som den vannrette streken? duste helligdag, jeg vil på apoteket!! jeg har også mye svake mensmurringer, kan ikke huske at jeg hadde det så tidlig med nr 1 er det et dårlig tegn?? ps er jeg gravid nå har jeg termin på julaften;) d blir fin fin gave d:))
LykkenErTre Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Hei! På de testene jeg har kjøpt tidligere har det stått i bruksanvisningen at den er positiv selv ved en svak strek:-) Det er stor sannsynlighet for at du kan være gravid. Er så vanskelig med disse symptomene da symptomene på graviditet og mens er så like. Men du har iallefall en positiv test:-)
♥Kabrimor♥ Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Strek er strek, selv om den er svak!! Du er nok gravid!! Gratulerer så mye!!! Prøvd lenge eller?
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2009 oo det var gode nyheter:))) vell vi hadde prøvd i 3 år da d endelig klaffa, fikk en gutt i september i fjord, å nå er jeg gravid på nytt ved "uhell" så ditta blir hektisk,men skal så absolutt ikke klage:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå