Gå til innhold

Umettelig sjokoladebehov....Noen fler med samme problem???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ørsk etter sjokolade for tiden. Klarer virkelig ikke å se meg berget. Tenker jo på at det ikke akkurat er det sunneste å dytte i seg, men jeg sliter virkelig med å styre meg...Prøver å gå endel turer da, sånn for å veie opp litt for inntaket men...

Er det andre som har samme "problem"???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen... dette er mitt 3 svangerskap og jeg får et ekstremt behov for sjokolade hver gang... og det er jo ikke bra for vekta da...:( Jeg er i uke 24 nå og har lagt på meg 10 kg...jeg skulle ikke over 15 denne gangen, så jeg må virkelig skjerpe meg etter påske....

Skrevet

Ja, kjenner meg veldig igjen. Hadde det ikke like ille sist. Men denne gang har jeg ikke klart å styre meg. Bare måååå ha en eller flere sjokolader om dagen, sukk

Skrevet

Har hørt at sjokoladespising i svangerskapet gir glade barn, så du kan jo håpe det er noe i det og se fram til å få en strålende blid og glad baby. =)

Selv har jeg reagert helt motsatt på sjokolade. Elsker det til vanlig, men etter at jeg ble gravid klarer jeg ikke å spise det og blir småkvalm bare jeg kjenner lukta. De første ukene da jeg var skikkelig kvalm var det ikke mer enn synet av et sjokoladepapir og tanken på det som skulle til før jeg brakk meg. Savner sjokolade jeg!!

Skrevet

Jepp! Og i påska er det jo sjokolade over alt! På jobb, hjemme, i butikkene... Men har sagt til meg selv at i morgen er det STOPP! Er jo ikke bare meg jeg må tenke på. Hvis jeg spiser for mye sjokolade og søtsaker kan ungen blir alt for stor og jeg har lest et sted at d er fare for at babyen kan utvikle diabetes. Så fra i morgen skal jeg skjerpe meg! Jeg har fått litt dilla på smoothies, og det er godt og mye sunnere! Vi har to kjempefine ølglass vi kjøpte i Tsjekkia for noen år siden som er perfekte smoothiesglass og så klarte jeg å knuse det ene i dag tidlig :( Men jeg skal definitivt prøve å kutte ut sjokoladen ja!!

Skrevet

kunne ønske jeg likte smoothies for det høres så friskt og godt ut, men dessverre...

hvis teorien din stemmer med at sjokoladespising gir glade barn, så kommer denne til å være overlykkelig;) hi hi...

Skrevet

Jeg har kick på alt som er spiselig, jeg. Det kan være bananer, appelsiner, gulrøtter, kjeks, sjokolade, hva som helst. Jeg har begynt å bli en del plaga med halsbrann, men neida, jeg spiser de teiteste ting uansett selv om jeg vet hva jeg har i vente.

Skrevet

Bananer funker fint mot halsbrann synes jeg:) Eller melk, men det er jeg ikke spesielt glad i...

I dag har jeg kjøpt årets første vannmelon. NAM NAM gleder meg til å hive innpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...