Gå til innhold

Dere som er tattovert...angrer dere på valget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å tattovere meg,men er redd for at jeg kommer til å angre senere? Hehe,klarer ikke å bestemme meg for verken motiv eller str.Har lyst på noe som symboliserer mannen min å barna våre...

Tror jeg må dra til en tattovør å få noen tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har opptil flere...

angrer på noen...men alle har en eller annen form for minne...en liten minnebok:)

men jeg skal også ta noe som symbolisera barna...har av mannen;)

Skrevet

Jeg har fem stk og alle har en mening og betyr mye for meg.

Tre for musikk, en for stjernetegnet (en skorpion og jeg er veldig skorpion:-)) og en (den største) for barna mine.

Den ene (musikkrelaterte) er litt kjedelig nå syns jeg, og jeg skulle gjerne ha piffet den opp, men det er ikke så lett. Men jeg angrer ikke på noen:-)

Skrevet

Jeg har en, og angrer ikke :)

Symboliserer noe for meg.

Jeg vil ta en til... ;o)

Skrevet

Angrer ikke på noen av tatoveringene mine, 4..Har navnet til Leah i et hjerte og planlegger et nytt hjerte for hvert barn vi eventuelt får:) Har også navnet til samboern i et hjerte, angrer ikke på den heller selv om jeg neppe ville gjort det nå i vosen alder..men er ikke noe problem å gjøre hjerte om til en rose f.eks. Hadde et hjerte på skuldra (uten noe navn) men ble lei av det og nå er det en nydelig rose og vises ikke at det at det har vært noe annet en gang:)

Skrevet

Har 2. Den ene var sånn "woho! 18 år. Skal ha tattis" men jeg er enda veldig fornøyd :) Den andre er initialene mine. Kjempefornøyd med den og :)

Skal ha en til tenkte jeg. Men må vente til høsen. Jeg skal ha noe som symboliserer de jeg er gla i. Tror det blir blomster som henger sammen på et vis, for den må være mulig å utvide :)

Skrevet

Jeg har tatovering rett nedenfor håndbaken, håndleddet. Jeg brukte laaang tid på å finne noe jeg ikke skulle angre på. Den er ikke stor, men den synes. En g-nøkkel som alltid vil være viktig for meg, musikken kan liksom ikke forsvinne...:P Men jeg skal ha to til tenker jeg. En på høyre overarm, tett oppe med skulderen. Noe rosegreier, eller to sommerfugler eller noe i den duren. Vil ha noe som symboliserer meg og min avdøde mamma, på et vis. Og så skal jeg ha en tatovering med navnet på sønnen min, nede på venstre ankel. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å angre på de heller:D

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg angrer som F**** på den ene tattoveringen. Men den i korsryggen er jeg fornøyd med, den var mere veloverveid. Vurderer å ta fødselsdatoen til barna (når mini er kommet) men vet ikke hvor.

Skrevet

Har bare en - som betyr "datter". Har den i korsryggen (ja - jeg vet...veldig originalt..hehe). Den er vel ca 20 cm lang (går nedover langs ryggraden, og 7 cm bred. Har aldri angret. Den er en del av meg.

Skrevet

Hver gang jeg ser tattoveringen min blir jeg like overrasket, for glemmer at jeg har den;-) Enda den er stor og litt spesiell. Men den er plassert på ryggen mellom skulderbladene, så blir jo dekket av klær og langt hår....

Skrevet

Tips:

1. Ha en god størrelse på tattoen, hvis ikke ser den ut som en kreftføflekk på litt avstand og det er ikke pent.

2. Bruk alltid solblokk når den utsettes for sol så beholder den fargene mye bedre.

Skrevet

Har to, begge over 10 år siden nå.

Den ene er en "tramp-stamp", altså en greie i korsryggen. Liker den ikke lenger, men er som regel skjult så gjør ikke så mye.

Har også en liten nede på foten som jeg fremdeles liker

Skrevet

Jeg tatoverte meg da jeg var 18, 10 år siden nå, og jeg angrer på den ene.

Jeg tegnet de selv, har en liten "triabel" på håndleddet, og en i korsryggen som er formet som ei dame ( den er jeg veldig fornøyd med, er ca 10 cm og smal )

Den på håndleddet angrer jeg på, skulle gjerne fjernet den, men koster massssse...

Giftet meg i sommer, og kjøpte ordentlig teatersminke i Oslo for at den ikke skulle syntes på bilder. Og det hjalp heldigvis!

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg ville ikke tatt tatovering nå - føler jeg. Ikke på hånda hvertfall!! Syns så godt.

Lykke til med valget! Har du veldig lyst, så hvorfor ikke? :)

Skrevet

Jeg har to, angrer ikke på noen av de, skal ta en til nå til sommeren! :)

Har navnet til sønnen min rundt håndleddet som et armbånd, VELDIG fornøyd med den, så har jeg noen stjernegreier på ryggen :)

Skrevet

Jeg angrer ikke, men den er liten og på et sted andre ikke trenger se den hvis jeg ikke vil, glad for det nå:)

Skrevet

Er du redd for å angre på en tatovering, vil jeg ikke anbefale noe som symboliserer mannen din... Hva om noe skjer? Tror ikke en eventuell ny kjæreste ville satt pris på det... Selv om jeg og mannen min har det veldig fint sammen vil jeg aldri ha noen tatovering som symboliserer han... Tenk om vi skulle gå fra hverandre eller, gud forby, han dør... Men jeg har navnet til sønnen min på håndleddet, og han vil jo ALLTID være sønnen min uansett hva som skjer... :-)

Venninnen min tatoverte 3 sommerfugler på ryggen som skulle symbolisere jentene hennes! Den ble utrolig fin! :-D

Skrevet

Jeg har en tatovering, angrer ikke på den.

Skal ha en eller to til :)

Skrevet

har snart en full ryggtavle og planlegger et arm sleeve, mulig en halv sleeve på andre armen.. og har en på magen og en på leggen. angrer ingen av de for alle har en historie bak seg :) eneste jeg skal "endre" på er å legge inn mer farge på ryggen, for synes hvit, grått og sort er blitt kjedelig med årene, og veldig mainstream ;) liker å skille meg litt ut :)

Skrevet

Nei. :) Men jeg er glad jeg ikke har mer enn en, som er på et sted jeg kan skjule hvis jeg vil.

Skrevet

Tok mine for 17år siden og ANGRER veldig,syntes det er utrolig harry,men lite å få gjort med nå:(

Skrevet

Jeg har et par, men jeg tenkte meg lenge om før jeg gjorde det. Og var veldig klar over hvilket motiv jeg ville ha/hvor store de skulle være og hvor.

12 år siden jeg tok den første, og 8 eller 9 siden den andre. Har ikke angra et sekund.

ANbefaller at når du finner ut hvilket motiv og allt så vent et par uker eller så og se om du fortsatt vil ha det.

Jeg vet om en del som plutselig ville tatuere seg, valgte noe som var søtt eller kult der og da og angret allerede neste dag.

Skrevet

Jeg tok en for 10 år siden og så tok jeg en i fjor høst...begge er musikkrelaterte, har aldri angret og tror heller ikke jeg kommer til å angre...ønsker meg flere tatoveringer...

Skrevet

jeg har to stk, og angrer ikke på noen av dem. De betyr mye og er en del av meg :) Ene er på håndleddet og andre på ankelen.

Skrevet

Jeg tok en tatovering for...tja.... 12-13 år siden... og jeg angrer!

Heldigvis er den liten og på et lite "synbart" sted.... men synes egentlig at tatoveringer generelt er litt..tja..harry kanskje.... og i alle fall ikke min stil...nå lenger.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...