SuperGlad Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 når gutten min har hatt rs-viruset (han har hatt det to ganger), så var det vanlig forkjølelse symptomer. var på legevakta 3 ganger da han var 4,5 mnd der de sendte oss hjem med beskjed om at det gikk over. den 4 gangen sendte de oss på barnakutt for å få roet meg ned.... visstnok hysterisk mamma jeg... ble da innlagt i litt over 1 døgn å fikk med hjem forstøver apparat. andre gangen, var han nesten 1,5 å hostet ekkelt så han kastet opp en gang dagen før jeg skulle til lege. hadde han da med meg siden han surklet litt på morgenen. legen anbefalte effedrin , men jeg bad om å bli sendt på barnakutt for å høre med dem om å få adrenalin som sist. Ble sendt dit ( selv om legen var imot dette) å han ble værre å værre i surklinga, heshet å humør å da ble vi lagt inn i 2 døgn. Da var det så ille at han fikk ventolin og adrenalin annenhver time. Spurte om det var mulig å få apparat hjem istedet for å være der nede, jeg er jo alenemor å hadde datteren min på snart 3 å ta vare på også , men legen vurderte det som så alvorlig at hun plent nektet å sende oss hjem. hun var veldig bekymret siden han ble så kjapt dårlig mellom innhalasjonene. så vanlig forkjølelse egentlig.... men man merker som regel på ungen om det "kun er det" eller om barnet reagerer mye på rs viruset.
sydilla Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 vår gutt var skrekkelig tett og hosta omtrent til han spøy. var hos legen den ene dagen og ble sendt hjem med beskjed om at han var forkjøla og hadde antydning til øreverk, det kan være et symptom. den natta var han så tett at vi ikke turde ha han på eget rom. På formiddagen etterpå hosta han 45 min i strekk, da dro vi til legen og ha ble lagt inn sporenstreks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå