Ida* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 I morgen skal jeg ta en test, jeg gru-gleder meg. Jeg sluttet på p-pillen 8. mars, har ikke fått menstruasjon etter at jeg sluttet på pillene. Enten er mensen utrolig treg med å komme tilbake etter 6 år med p-p, eller så er jeg kanskje muligens gravid. Jeg håper selvsagt på sistnevnte!! Har i snart to uker hatt ømme brystvorter, det skjedde helt plutselig - at kun knoppene ble ømme. Veldig ømme. Leser at dette kan komme av både graviditet OG avslutt bruk av p-p. Er det rart jeg er spent!?
Ca-ma og Chris:) Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Masse lykke til!!!! Krysser fingrene for deg!
A&M Venter spent Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Å så spennende:D jeg sluttet på p-sprøyte i slutten av feb og ikke fått mens tilbake, har også litt øme bryst. så har så lyst til og ta en test, men er litt redd for at det ikke er noen ting, hørte også at det kan ta veldig lang tid og bli gravid etter p-sprøyte så får venteog se.
Lykke X 4 Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Spennede Hvorfor skal du ikke teste før i morgen? Tok ikke du test når du ikke fikk mensen?
Ida* Skrevet 13. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2009 Den var negativ Merker jeg er skuffet... Da var nok ikke denne tiden den rette - håper jeg får mensen snart, slik at jeg vet at alt er normalt i allefall.. Har du gått siden februar uten å få tilbake menstruasjonen, muri? Det må være frustrerende, jeg merker allerede at jeg har begynt å bli litt frustrert, kommer ikke tante rød snart! Har du hørt om noen råd/tips, til hvordan man kan få igang de vanlige syklusene igjen, etter avsluttet hormonell behandling? Det er den andre testen jeg har tatt ja, jeg tok en graviditetstest et par dager etter at jeg skulle hatt mensen, men den gang ei. Derfor hadde jeg bestemt meg at jeg skulle teste i dag, slik at det hadde gått mange nok dager fra bekfruktning, slik at det MÅTTE gitt utslag på en test.. Har dere opplevd at denne skuffelsen - eller har det klaffet på første forsøk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå