Aurora jenta mi Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Nå er tiden slutt hvor jeg kan velge fine, ensfargede vårsko til tulla.Hun blir tre år nå til tirsdag, og dette er resultatet av årets vårsko kjøp: Sjokkrosa-rocke-blinke og glitter joggesko:) Ellers går det i Hello Kitty og prinsesse klær.Håret skal helst være dandert selv, og jenta mi har hår nesten ned til rumpa( født med et unaturlig hårete hode:) )..resulterer i de rareste kreasjoner. Treåringen: Et vandrende lite syn, som en kjenner igjen rundt omkring når en ser dem.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Ja de jentene vet tidlig hva de vil:) Har også en slik bestemt rosa prinsesse. Hun nekter å gå i alt blått, hun sier til meg at jeg går i gutteklær når jeg har blå genser på meg. Til motsetning til di jente som du sier var født med masse hår, er mi født uten hår og fikk ikke hår før hun var 1.5 år gammel hehe.. Men nå går det nesten ned til skuldrene, og jeg er streng på at det skal greies morgen og kveld hvis hun skal ha langt hår. Hun sparer nemlig også til hår ned til rumpa hehe:)
metaMORfose Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Vår er nå 5, og jeg er sååååå lei av rosa og lilla og Diddel og Hello Kitty. Det var veldig kos da hun var mindre, da var det så søtt, men jeg hadde blitt så glad hvis hun kunne supplere med andre farger også. Jeg vil ikke lage noe bråk om farger på klærne (så lenge det ikke er sort, for det synes jeg ikke noe om før de har rundet 10 år, kan være greit med ett og annet plagg fra skolealder, men helst ikke) så hun går jo rundt i rosa og lilla...... Vi foreldre blir aaaaaldri fornøyde ))) Blinkesko med glitter er forresten superkult, hvorfor har de ikke det til voksne...?? ))
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Storesøster her er også veldig sta og bestemt på hva hun skal ha på seg. Og ang kjøp av sko, så skulle hun ha prikk like ifjor. Røde blinkesko. Hun er veldig glad i rødt, så jeg blir ikke overøst av rosa heller. Men hun har de rareste sammensetningene noen ganger =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Ikke bare jenter som vet hva de vil ha. Har en gutt på 4 år, og skal love at han også vet hva han vil ha på seg når det kommer til sko og klær. Årets joggesko ble spiderman som blinker. Han er så stolt at han nesten svever når han har dem på seg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå