annonymus1 Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Bf nekter meg å hente jenta mi i morra,på min dag. Han tok på seg en malerjobb i høst og skulle få tilbake dagene jeg hadde henne pga denne jobben. Nå har han funnet ut at han vil ha noen dager nå,uten mitt samtykke og skal ikke levere henne i morra. Hva gjør jeg nå??????????
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Hvordan er forholdet deres ellers da? Er dette noe han gjør for å være vanskelig, eller fordi han har lyst og det passer fint for ham nå? Så lenge mannen ikke er en psykopat og det er greit for ungen ser jeg ikke det store problemet egentlig, men klart, han kan vel ikke gå utenom samværsavtalen uten ditt samtykke sånn helt uten videre. Du kan sikkert dra inn både politi og familievernkontorer, men ser egentlig ikke helt vitsen der...
Gjest Skrevet 13. april 2009 #4 Skrevet 13. april 2009 Jeg ville sett stort på det og vært glad for at faren har lyst til å være mer sammen med jenta si.
cherry coke Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Må si dere er meget snille! Hadde ikke godtatt det.Når du sier NEKTER i overskriften, regner jeg med at alt ikke er ok mellom dere? Å holde smværstidene er ganske viktig, og skal vise et velfugerende samarbeid.
Gjest Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Selvfølgelig kan han ikke bare si at han skal ha henne uten å ha avtalt med deg når det egentlig er din dag. Likevel er det jo bare flott at han vil ha henne, er mange skilte mødre som har motsatt problem. Men han kunne kanskje gitt litt tidligere forvarsel. På en annen side, han har jo de dagene til gode, så hvorfor ikke bare få de tilbake nå, om det ikke krasjer med dine planer?
annonymus1 Skrevet 13. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2009 Vårt forhold er ikke bra,vi skal på rettsforbredende denne uka,og da skjønner jeg ikke at han tør sende meg slike meldinger,det ser jo ikke akkurat bra ut. Jenta er snart 6 år,og har hatt problemer med å dra til pappa i disse tre årene siden vi gikk fra hverandre. Dette har heldigvis blitt bedre,men ikke helt bra. Saken er den at bf har alle helger og jeg kun hverdager,og da når jeg endelig har mulighet til fri med henne,så er det kjipt å gi bort dagen. Grunnen til at han har alle helger er fordi det var såm ille for jenta å dra dit at vi måtte prøve at hun kunne være der i helger og se på tiden hos pappa som fri og avslappende og tid til å finne på ting. Hadde han bare kunnet spørre meg på en fin måte istedet for å finne ut og bestemme selv,så haddde det vært en annen sak.Men dette med rettsaken denne uken,jeg skjønner bare ikke at han gjør dette på en tid som denne?
lego Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Da hadde jeg tatt kontakt med advokaten, barnevernet eller lignende som vet litt mer om situsjonen enn hva du forteller oss her og bedt de om råd. Du kan sikkert også ringe politiet, men jeg tror de ringer direkte til barnevernsvakta for å få råd fra dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå