*babydrøm87* Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 hei ung dame her som sliter masse med å få kroppen til å bli "normal" slik at jeg kan få barn! har gått på pergo siden september i 2008 og fikk ikke konstantert eggløsning før i februar og det er etter trippel dose!! ganske kjipt at det tok så lang tid,men overlykkelig for at jeg endelig fikk eggløsning, så midten av februar og 14 mars hadde jeg el, men denne måneden skal jeg ikke gå på pergo har hatt mens og er på 13 dpm!days past menses! slik å se var det 16 dpm, sist månede som jeg fikk el, jeg tar sjansen på at jeg får el denne måneden å sikter litt i blinde men vi har alt begynt å ha samleie en gang om dagen(kvelden) hvor han kommer inni meg,testet negativt på el test i går men kan vente ett par dager til å teste, Noen som vet hvor sannsynelig det er for å få el etter pergo? tar det omkring samme tid mellom hver månede til man får el? Hvor lenge bør vi fortsette med å ha samleie med utløsning i meg?? litt snuskete innlegg men viktig med litt detaljer også så dere forstår meg! håper på svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå