Gå til innhold

Dronningen da.......Har påsken vært god mot deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper sola har vært like fin mot deg som meg:-,)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart den har Pølsa... Har påsken vært god mot deg også?

(For øyeblikket er jeg så mett påpinnekjøtt at jeg holder på å tørne, skal aldri spise igjen)

Skrevet

For min del kan du få all pinnekjøtt i verden å gnage på.....usj...:-,)

Påsken fører alltid påskeharen hit med godis både for store og små:-,)

Ikke lett når en alver opp unger og alle skal ha en like stor bit av påskeharen.

Skrevet

Hehe...

Har du startet barneavel?

Jeg vil gjerne ha to uten HD og andre lyter...

Skrevet

Det startet jeg med for lenge siden, inkl de oppe der......så kan vi til neste år melde oss på norwaycup...hehe:-,)

Hehe......:-,)

Er det for mye å ønske at alle hadde lik smak av mat.......En stor rett ville ha vært en drøm for oss begge.....

Skrevet

Alle kan ikke like det samme, da hadde vi aldri turt å smake på ny mat:o)

Men en stor rett for oss begge hadde vært greit..

Jeg heier på dere i Norway cup:o)

Skrevet

Funderer på om jeg skal pierce nesa til alle bandittene og lenke de sammen med kjetting, så slipper vi å montere på de ti armene, ja for all del,hei på oss. Vi heter familyhorror og eldstemann(peker forsiktig i retning nord) går fremst med djevelhorn i panna:-,) Fabelaktig sjarmerende djeveldyrker som en bare har lyst å gi en stor god kos:-,) hehe og selvfølgelig sist men ikke minst.....minstemann som har tattoo "SJEFEN" i panna(peker bare rett inn på rommet ved siden av her).

Greit vi ikke liker det samme, men det får da være måte på, den ene eter nesten rått kjøtt og den andre veggis......hooooi......ikke en mellomting hehe:-,)

Men så mye artig vi har det:-,)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...