BlueDome Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 1. Første 2. Aller første 3. Europeisk hovedstad 4. Vern 5. Idrett AA BB C EEE G H IIII J K LL NNNNN OO PP RRR TTT U V YY Ø LØSNINGSORDET, 6. LODDRETT : EUROPEISK HOVEDSTAD Frist i morgen kveld kl 22. Lykke til !!
Lillesnuppa ♀ <3 Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Ble litt nysjerrig jeg nå... Hvilken quiz er dette? Og hvordan fungerer den? Spennende! :-)
BlueDome Skrevet 12. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2009 Familiens påskequiz.. Fasiten skal inneholde alle bokstavene under.. og utgjøre ett løsningsord loddrett. Har lagt ut en tidligere i kveld også !
eggstokk Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Foreløpig har jeg kommet fram til at løsningsordet må være ATHEN eller PRAHA. Noen som har kommet frem til det samme, eller noe annet?
BlueDome Skrevet 12. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2009 Ja, athen eller praha jeg tenker på oxo, finner ingen andre.. om jeg tar athen, får jeg til københavn på oppgave 3.. Men nå er det natta, kanskje jeg drømmer fram løsningen i natt Go`Natt <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå