lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Vi har slike vinduer at vi må ha 5 lengder, så da blir det jo alltid 1 lengde av hver igjen siden de jo selges i 2 pk. Men jeg fant på noe lurt, og sparte dermed 199,- kr. Jeg kjøpte 3 pakker av den ensfargede - hvit denne gang. altså 6 lengder. så kjøpte jeg 2 pakker av den mønstrede. Vi har 2 vinduer på den ene veggen,og høye liggevinduer(hvor jeg har kappe) og verandadør på den andre veggen. På den ene hvite lengden tenkte jeg at ungene skal få trykke hendene sine. Har kjøpt tekstil trykk farge i samme fargene som gardinene er. Jeg tror det kan bli ganske stilig. Det gjør jo ikke noe at gardina ikke er helt likens som de andre gardinene siden de ikke henger sammen, bare de er i samme farger. Jeg tror det blir tøfft.
Jojo x3 Skrevet 13. april 2009 #2 Skrevet 13. april 2009 Oj, d hørtes stilig og gøy ut! Må få høre hvordan det ble når dere er ferdige da!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. april 2009 #3 Skrevet 13. april 2009 Ja det hørtes utrolig tøft ut, og blir iallefall ikke likt "alle andre". Blir glad om du legger inn bilder her når det er gjorrt;)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2009 Hehe, ja, skal prøve å få lagt ut her, men vi kommer nok ikke til å gjøre det før tidligst onsdag.
metaMORfose Skrevet 13. april 2009 #5 Skrevet 13. april 2009 Kreativt. Blir spennende å se hvordan det blir! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå