Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Jeg har vært sammen med kjæresten min i fire mnd nå, vi har fantastisk sex, aldri hatt det så bra med noen av mine tidligere kjærester. så til saken, han kommer ikke, på all tiden vi har vært sammen har jeg klart å gi ham utløsning to ganger ved oralsex og stimulering med hendene samtidig, alle andre ganger vi har samleie / oralsex / tar på hverandre så kommer jeg mange ganger og han ikke i det hele tatt... vi har snakket om det mange ganger, og han sier at han har det utrolig godt sammen med meg, men at han har hatt dette problemet lenge (altså ikke noe bare jeg gjør galt, ifølge ham) at han håper det går over etter hvert, men at jeg ikke må fokusere så veldig på det... klarer ikke helt å la være å fokusere på det, vil jo at han skal ha det godt... noen som har opplevd noe lignende, har noen råd eller forslag til hva jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Føler han at det er eit stort problem at det ikkje går for han?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 nei, og ja... han er opptatt av at jeg skal ha det bra, og det har jeg virkelig, men det mangler jo noe når han ikke får noen avslutning:) det er nok et større problem for meg enn for ham, selv om vi sliter med dette begge to...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Kjærester i fire måneder og allerede på bim? Finn en stilling som passer dere begge. Mulig du kan prøve å ligge på ryggen med bena rett i været. han står på knærne og styrer tempoet. Dette pleier å hjelpe de litt seige mennene.. Eller gå til innkjøp av en penisring. Er han veldig liten? Du nevner ikke noe om sånt, så det virker ikke som om det er psykisk på den måten. Men om han pleier å trenge mye stimuli så kan det være at det gjør vodt verre..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 Har han vert i kontakt med lege for dette problemet? Skjønner godt at de treng avslutningen=)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 jeg er på dib fordi jeg har et barn fra før, ingen planlagte eller underveis med den nye kjæresten min:) denne og mange andre stillinger er prøvd, uten hell... han er ikke liten, litt over gjennomsnittlig, i forhold til dem jeg har hatt tidligere i hvert fall... han er jo hard og mister aldri ereksjonen, selv om vi holder på i en time, hjelper det med penisring da? om det er psykisk eller fysisk vet jeg ikke helt, de to gangene han har kommet har vi først hatt samleie lenge og så avsluttet med oralsex en god stund, og han har vært ekstremt tent...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Kommer han når han runker da? Isåfall kan det være noe i situasjonen dere imellom som gir ham problemer- enten at han har fantasier som ikke blir oppfylt, eller at han er for nervøs/anspent. Min eks slet med dette- og det viste seg at han foretrakk mannfolk, gitt..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #8 Skrevet 12. april 2009 Oi, håper han foretrekker jenter... har i hvert fall ikke fått inntrykk av noe annet:) Han kommer når han runker ja, men har sagt at det ikke er alltid han får det til, og at han trenger lang tid og har "sin egen måte" for å få det til... han er nok ikke nervøs eller anspent, vi har et veldig avslappet og åpent forhold til sex, men hva vet jeg, godt mulig det er "sperringer" der likevel...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #9 Skrevet 12. april 2009 Han har ikke vært hos lege nei, han kommer jo alene, og en sjelden gang sammen med meg også... tror ikke han har så lyst til å gå til legen jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå