Gjest Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 Min søster har prøvd å bli gravid leeenge, og har endelig klart det. Vi prøver på 3. mann, men dette er hemmelig så ingen vet om det. Poenget er at nå er hun endelig gravid og får selvfølgelig masse oppmerksomhet pga dette. Det er jo veldig stas. Nå er jeg redd for at hvis jeg blir/ er gravid vil jeg ta oppmerksomhet bort fra henne og hennes baby og at det skal bli sjalusi. Har tenkt tanken på at vi kanskje skal vente litt til barnet hennes er litt større. Hva tenker dere andre?
Lykke X 4 Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 Nei, det tar ikke vi hensyn til. Det å få barn handler jo ikke om oppmerksomhet den ene eller andre veien, det handler om å sette et liv til verden. Er jo bare koselig å være flere i familien som venter barn, og tenk hvor morsomt det blir for barna som jevnaldrende søskenbarn Kjør på
Tidemann Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Jeg syns heller ikke du skal tenke sånn! Tror nok at dere vil få mye positiv oppmerksomhet begge to! og ja,tenk så gøy å være to i familien som blir så tette! Dessuten om du venter litt med å fortelle det etter unnfangelsen er bekreftet så har hun jo enda en tid igjen å være aleneom oppmerksomheten. Kanskje godt å bli litt avlastet:) Selv har jeg denne erfaringen: nr 1:Masse oppmerksomhet nr 2: litt mindre nr 3: Å hva sa du? en til ja,så koselig,men du.... Hehe:)
Lykke X 4 Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Haha, Tidemann Det med nummer 3 stemmer, virker ikke som folk synes det er like spennende
Gjest Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 ja jeg er enig med dere. Kjedelig å stoppe prøvingen nå pga dette. Er bare så redd for at hun blir sånn: jaja enda en der ja, kan vel stoppe snart nå liksom... he he redd for å tråkke noen på tærne, sånn har jeg alltid vært. Vi kjører på med videre prøving uansett : )
Tidemann Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 Ja,det er rart...akkurat som folk tenker at man må da snart få nok!
Panterjenta85 Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 hva med å fortelle henne det på tomannshånd at dere også prøver? da vil ikke "sjokket" bli like stort som om dere forteller at dere venter en til i neste familiesammenkomst... Kanskje hun selv også vil føle at hun tar del i det sammen med dere på en annen måte?
smeltpåtjukkafor4gang Skrevet 13. april 2009 #8 Skrevet 13. april 2009 Hehe. Ja vent til nummer fire! Da blir misnøyen uttalt fra noen."Eh, de skal følges opp videre også disse barna". Åh ja det har vi ikke tenkt på liksom....
kropp Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 Nope!!!! Søstra mi fikk sin første i mars og jeg skla ha nr 3 i mai og det er like stas med begge to!! VELDIG koselig å ha permisjon sammen da!!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 13. april 2009 #10 Skrevet 13. april 2009 Hun vil glede seg like mye over at dere kan gå igjennom dette sammen som du gleder deg over hennes svangerskap Jeg ville heller sagt det var et pluss. Glansen blir hennes uansett med sitt barn. Og glansen blir din når ditt kommer. Mine svigersøsken har to barn hver,- to jevngamle døtre og to jevngamle sønner...Gjett om det er perfekt suksess i familie-besøk da. De fortalte det tilogmed på samme familiemiddag Jeg vil trygt si prøv videre. Ikke vent med vilje
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. april 2009 #11 Skrevet 13. april 2009 Jeg ville synes det var et pluss å være gravide sammen, og så har jo de små alltid en fetter/kusine på sin egen alder å leke med på familesammenkomster etc. Kjør på :-)
erteposen + 4 Skrevet 13. april 2009 #12 Skrevet 13. april 2009 Siden det er hennes første svangerskap vi jo hun uansett få mer oppmerksomhet. Hva med å snakke med din søster og innvie henne i deres hemmelighet? Det kan jo være utrolig moro å ha barn på samme alder for søsken. Jeg tar ikke hensyn til søsken, men informerer først min søster som ikke kan få barn. Vi har hatt en del problem selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå