Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #1 Skrevet 12. april 2009 hva gjelder.. når får man penger og når får man varen??
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #2 Skrevet 12. april 2009 jeg har ihvertfall kjøpt grønnsaker som har vært stygge der. har levert de og fått valget mellom ny vare + pengene tilbake, eller ingen vare og dobbel pris tilbake.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Hvis varen går ut på dato i dag eller i morgen, får du varen gratis. Hvis du finner en vare som har gått ut på dato, dvs i går eller før, får du tilsvarende vare med bedre dato eller pengene. Det er kunden som bestemmer om varen du tilbys er tilsvarende den som har gått ut på dato. Dvs at hvis du finner en pakke gilde kokt skinke som har gått ut på dato og det ikke er flere igjen, skal du ikke uten videre godta å få en kokt skinke-pakke fra first price istedet. Altså, du får penger dersom det er en vare som HAR gått ut på dato i de tilfeller hvor butikken IKKE har maken med bedre dato. Har du en vare som du allerede har kjøpt, som du vil reklamere på, får du pengene tilbake uten diskusjon.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Det er frukt og grønt-garantien og det er helt korrekt som du beskriver. Slik skal det gjøres.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #5 Skrevet 12. april 2009 tusen takk.. nå forsto jeg det.. står dårlig beskrivelse på kiwi siden! kjekt å vite før jeg maser, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå